کد خبر: ٦٤٧٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/20-١١:٠٥

مربی تیم فوتبال نفت‌ آبادان:تمام بازی‌ها را جدی می‌گیریم و قطعا بازیکنان‌مان آن‌قدر با تجربه هستند که هیچ تیمی را دست کم نگیرند.

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،بهنام سراج،درخصوص وضعیت این تیم پیش از مصاف با سپیدرود رشت در لیگ برتر، اظهارکرد: ما به رشت می‌رویم تا سه امتیاز بازی را به دست آوریم. برای‌مان فرقی ندارد که مقابل تیم تازه لیگ برتری شده یا قهرمان لیگ برتر بازی کنیم؛ ما تمام بازی‌ها را جدی می‌گیریم و قطعا بازیکنان‌‌مان آن‌قدر با تجربه هستند که هیچ تیمی را دست کم نگیرند و تنها به دنبال موفقیت تیم باشند.

وی افزود: پس از اردویی که در بروجرد داشتیم، بازیکنان‌مان از نظر بدنی و تاکتیکی به بلوغ رسیده‌اند و اهمیت بازی‌ها را درک می‌کنند. تیم ما در بخش هماهنگی با مشکل مواجه بود که با اضافه شدن یکی دو بازیکن و برطرف شدن نقاط ضعف، در حال بهتر شدن هستیم و روز به روز به این مهم می‌رسیم.

مربی تیم فوتبال نفت‌آبادان درباره وضعیت مصدومان این تیم نیز عنوان کرد: ‌در حال حاضر هیچ مشکلی در این زمینه نداریم و بازیکنان مصدوم هم با تیم تمرین می کنند و فکر می‌کنم برای دیدار با سپیدرود هیچ مصدومی نداشته باشیم.

وی در ادامه در خصوص شکست تیم سپاهان در جام‌حذفی نیز گفت:‌ در ابتدا قرار نبود که با تیم کامل‌مان در جام حذفی شرکت کنیم ولی بعد از اردوی بروجرد تصمیم گرفتیم که با تیم کامل شرکت کنیم، البته باز هم چند نفر را که با مصدومیت مواجه بودند در اختیار نداشتیم ولی خدا را شکر جایگزین‌ها خیلی خوب نشان دادند.

سراج ادامه داد:‌ بازی بسیار خوبی انجام دادیم و باتوجه به این‌که خیلی از تیم‌های لیگ برتری در مرحله اول حذف شدند، به جام حذفی جدی‌تر نگاه می‌کنیم و به دنبال رسیدن به مراحل بالاتر هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبرورزشی،اخبارورزشی،صنعت نفت آبادان،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،مربی تیم فوتبال نفت‌ آبادان،بهنام سراج

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: