کد خبر: ٦٤١٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/07-١١:٣٤

بی‌تدبیری در شهرداری آبادان باعث شد تا نخل‌هایی که هزینه زیادی برای کاشت آن در بلوارهای آبادان پرداخت شده بود، خشکیده و نابود شوند.

 

 

 

بی‌تدبیری در شهرداری آبادان باعث شد تا نخل‌هایی که هزینه زیادی برای کاشت آن در بلوارهای آبادان پرداخت شده بود،خشکیده و نابود شوند.

به گزارش آبادان نیوز،چند ماه پیش برخی کارشناسان، شهروندان و جامعه رسانه‌ای شهر آبادان در اعتراض به اقدامات شهرداری آبادان در خصوص کاشت‌ اصل نهال نخل در بلوارهای آبادان، هشدار دادند که این  نهال‌ها در زمان مناسب کاشته نشده و فاقد توانیی لازم برای احیا است، اما شهردار وقت آبادان این انتقادات را سخنانی غیر کارشناسی و رسانه ها را به جوسازی متهم کرد.

ضمن اینکه مکان تهیه و هزنیه‌کرد این نخیلات را فاکتور می‌گیریم! امروز اما این درخت‌های نخل که با هزینه نسبتا کلانی خریداری شده، خشک شده‌اند و شهرداری آبادان در حال جمع آوری و امحا آنهاست.

شورای شهر آبادان نیز در زمان مناسبی شهرداری آبادان را بلاتکلیف به حال خود رها کرده تا کسی برای پاسخگویی به افکار عمومی در این ارگان حضور نداشته باشد.

این بی‌تدبیری و اقدامات خودسر و غیرکارشناسی را گرچه کسی یارای پاسخگویی ندارد و این نیز همچون تمام معضلی که گریبان شهر آبادان را در راه انفعال و عدم پیشرفت گرفته از یاد خواهد رفت، اما فرصت‌هایی که بر اساس همین بر ‌تدبیری‌ها برای شهر آبادان می‌سوزد، هیچ‌گاه باز نگشته و از قرار معلوم قرار است آبادان فعلا در مکان فعلی خود به لطف مسؤولانش درجا بزند.

 

 

 

 

 

منبع فارس

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،شهرداری آبادان،شورای شهر آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: