رئیس باغ موزه دفاع مقدس آبادان:این اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام در این مرکز هزینه می شود.

 

 رئیس باغ موزه دفاع مقدس آبادان از اختصاص 10 میلیارد ریال به بازسازی این مرکز فرهنگی خبر داد و گفت:این اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام در این مرکز هزینه می شود.

به گزارش آبادان نیوز،باغ موزه دفاع مقدس آبادان با 27 هکتار مساحت در منطقه بریم یکی از جاذبه های گردشگری جنگ در حاشیه اروندرود است.
همجواری این باغ موزه با اروندرود و وجود آثاری دست نخورده از دوران دفاع مقدس از ویژگی­ های منحصر به فرد این مکان است که به خوبی تصویرگر صحنه هایی از جنگ نابرابر و هجوم دشمن بعثی به خاک میهن اسلامی است.
سعید صریحی با بیان اینکه این اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام باغ موزه دفاع مقدس هزینه می شود بیان داشت:این اعتبار به منظور تکمیل سردرب ورودی و بازسازی، مقاوم سازی و نگهداری ساختمان های بجای مانده از هشت سال دفاع مقدس در این مکان اختصاص یافته است.
وی به برنامه ریزی برای ساخت یادمان هشت شهید گمنام جنگ تحمیلی در باغ موزه دفاع دفاع مقدس آبادان اشاره کرد و افزود:قرار است جلسه ای با حضور مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند و پالایشگاه آبادان برگزار و تصمیم گیری نهایی در خصوص ساخت ضریح اتخاذ گردد.
وی گفت:هم اکنون بازدید عمومی از مرکز باغ موزه دفاع مقدس آبادان با توجه به وجود محوطه کارگاهی دراین مکان به صورت محدود انجام می شود ولی در هفته دفاع مقدس بازدید برای عمومی آزاد خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،رئیس باغ موزه دفاع مقدس آبادان،سعید صریحی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: