کد خبر: ٦١٧٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/04/22-١٦:٠٩

مدیر آموزش و تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از کمک 350 میلیارد ریالی این سازمان به مدارس آبادان و خرمشهر خبر داد.

 

مدیر آموزش و تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از کمک 350 میلیارد ریالی این سازمان به مدارس آبادان و خرمشهر خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز،سید علی موسوی گفت:منطقه آزاد اروند به عنوان یک مدیریت حاکمیتی،در دولت تدبیر و امید طی مدت چهار سال گذشته مبلغ 0 35 میلیارد ریال به مدارس شهرستانهای آبادان و خرمشهر کمک مالی و تجهیزاتی کرده است.

وی افزود: این میزان اعتبار در بخشهای تعمیر مدارس، خرید وسایل سرمایشی(کولر)،سرانه آموزشی،ورزشی،خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس و هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان هزینه شده است.

وی با اشاره به تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند بر توجه به تمامی نقاط و بخشهای دو شهرستان که شامل غرب کارون، اروند کنار و چوئبده است  اظهار کرد: برای سال جاری نیز مبلغ 140 میلیارد ریال اعتبار برای بخش آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

مدیر آموزش و تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: از این میزان اعتبار پیش بینی شده، 20 میلیارد ریال آن در بخش سرانه آموزشی جاری، اوقات فراغت و ورزش و 120 میلیارد ریال دیگر نیز در بخشهای عمرانی و خرید تجهیزات هزینه می شود.

موسوی گفت: ظرف مدت سه سال گذشته تعداد هزار دستگاه کولر خریداری و تحویل ادارات آموزش و پرورش آبادان و خرمشهر برای توزیع در مدارس شده است.

وی با بیان اینکه نیازمندیهای مدارس را بر اساس اعلام ادارات آموزش و پرورش شهرهای آبادان و خرمشهر شناسایی و رفع می کنیم، افزود: این روند تا رفع کامل کمبودها ادامه خواهد داشت .

به گفته وی آسفالت مدارس،خرید تجهیزات آموزشی، تامین وسیله ایاب و ذهاب دانش آموزان و معلمان برای رفت و آمد به مدارس و تهیه و  توزیع بسته های حمایتی در میان دانش آموزان کم بضاعت از جمله  دیگر اقدامات سازمان منطقه آزاد اروند در زمینه کمک به بخش آموزش و پرورش شهرهای آبادان و خرمشهر به شمار می رود.

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،مدیر آموزش و تعالی منطقه آزاد اروند،سید علی موسوی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: