کد خبر: ٦٠٦٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/03/26-٢١:٥٤

آئین بزرگداشت ورزشکار شهید سید رضا ثابتی از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در گلزار شهدای آبادان برگزار شد.

 

آبادان نیوز:آئین بزرگداشت ورزشکار شهید سید رضا ثابتی از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در گلزار شهدای آبادان برگزار شد.

 به منظور گرامیداشت یاد و خاطره جوان ورزشکار شهید سید رضا ثابتی از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی مراسم بزرگداشتی در آبادان برگزار شد.

این برنامه برای بزرگداشت هفتمین روز شهادت ورزشکار شهید سید رضا ثابتی در گلزار شهدای آبادان و در کنار مزار شهید برگزار شد که جمعی از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده معظم شهدا نیز در آن حضور یافتند.

سید رسول ثابتی، برادرزاده شهید سید رضا ثابتی در حاشیه این برنامه به گزارش آبادان نیوز،اظهار داشت: شهید عموی من بود ولی چون از بچگی در کنار او بزرگ شدم او را همچون پدرم دوست دارم.

وی با بیان اینکه به عموی شهیدم افتخار می‌کنم، عنوان کرد: در روز حادثه موقعیت فرار کردن و نجات دادن خود را داشت ولی در مقابل تروریست‌ها ایستاد و ناجوانمردانه به شهادت رسید.

همچنین همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شهادت مظلومانه حضرت امیرالمومنین علی(ع) به منظور گرامیداشت شهید ثابتی مجلسی برپا شد و مردم شهیدپرور آبادان و خرمشهر یاد و خاطره جوان شهید خود را گرامی داشتند.

این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، دوستان، آشنایان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در مسجد امام جعفرصادق(ع) خرمشهر واقع در بلوار بیت‌المقدس، روبه‌روی دبستان حافظ انتهای کوچه سادات برگزار و آیاتی از کلام‌الله مجید قرائت شد.

 شهید سید رضا ثابتی، یکی از جوانان ورزشکار آبادانی است و در اداره بندر و دریانوردی آبادان اشتغال داشت که برای پیگیری امور خود به دفاتر یکی از نمایندگان مجلس مراجعه کرده بود و روز چهارشنبه 17 خرداد ماه مقارن با 12 رمضان المبارک سال 1438 هجری قمری به دست تروریست‌ها به فیض شهادت نائل شد.

این جوان آبادانی بعد از حادثه تروریستی مجلس با خانواده خود تماسی برقرار نکرد و تماس‌هایی که با وی گرفته شد نیز پاسخ نداد، تا اینکه به خانواده‌اش اطلاع دادند در میان شهدا یک نفر غیرقابل شناسایی وجود دارد زیرا تیر به صورتش اصابت کرده بود.

برای شناسایی پیکر مطهر شهید دو نفر از بستگان مراحعه کردند که بر اساس مشخصات ظاهری پیکر پاکش شناسایی شد و در روز یکشنبه 21 خرداد ماه در ابادان تشییع و در نزدیکی مزار شهدای قرآنی منا در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

شهید سید رضا ثابتی از ورزشکاران آبادان بود که برای تیم‌های فوتبال صنعت نفت و جم نیز به میدان رفت.

این جوان آبادانی هنگام شهادت 40 سال سن داشت و از وی دو فرزند دختر به یادگار مانده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،شهید سید رضا ثابتی، شهید خوزستانی ترور مجلس شورای اسلامی،سید رسول ثابتی،برادرزاده شهید سید رضا ثابتی

 

منبع:خوزنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: