کد خبر: ٥٩٨٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/03/11-١٠:٠٨

از ساعاتی پیش کار بازشماری ۳۰ صندوق اخذ رای انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان در محل فرمانداری آبادان آغاز شد.

 

 

 

 

 

 

از ساعاتی پیش کار بازشماری ۳۰ صندوق اخذ رای انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان در محل فرمانداری آبادان آغاز شد.

به گزارش آبادان نیوز ،سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان گفت: این کار مطابق با ماده ۵۸ قانون انتخابات و به پیشنهاد هیئت نظارت استان خوزستان و پس از تائید هیئت نظارت مرکزی در حال انجام است.
ریاض فرحانی افزود: چند روز پیش نامه ای از سوی هیئت نظارت مرکزی انتخابات کشور به استاندار و فرمانداری آبادان واصل شد که در آن اجازه بازشماری ۳۰ صندوق درخواستی هیئت نظارت داده شده بود.
وی اظهار کرد: اگر چه درخواست اولیه هیئت نظارت برای بازشماری صندوقها طبق نامه یاد شده ۳۰ صندوق است اما این فرمانداری آمادگی برای بازشماری تمامی ۹۳ صندوق اخذ رای در انتخابات شورای اسلامی شهر را دارد.

به گزارش آبادان نیوز ، پس از شمارش آرای انتخابات شورای اسلامی شهر و اعلام اسامی کاندیداهای منتخب شورای اسلامی شهر آبادان موجی از نارضایتی برخی یگر از کاندیداها مبنی بر وجود برخی ابهامات در شمارش آرا و تعداد آرای اعلام شده ایجاد شد که این موضوع از سوی سه نماینده شهر آبادان به خصوص جلیل مختار که عنوان ریاست هیئت نظارت استان خوزستان را دارا بود، پیگیری و دنبال شد تا در نهایت منجر به صدور مجوز بازشماری برخی صندوقهای رای در آبادان شد.
 کار بازشماری آرا در حضور فرماندار، سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی وی، نمایندگان و اعضای هیئت نظارت و اجرایی در محل تالار غدیر فرمانداری آبادان در حال انجام است.


اخبار آبادان ،آبادان نیوز ،

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: