کد خبر: ٥٨٧٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/01/29-٠٩:٢٧

آیین تکریم معاون پیشین و معارفه معاون جدید درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان دقایقی پیش در سالن اجتماعات این دانشکده برگزار شد.

 

 

 

 

آیین تکریم معاون پیشین و معارفه معاون جدید درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان دقایقی پیش در سالن اجتماعات این دانشکده برگزار شد.

به گزارش آبادان نیوز ،دکتر علیرضا آموزنده دقایقی پیش در آیین تکریم و معارفه معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان که در محل سالن اجتماعات این دانشکده برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه دانشکده علوم پزشکی آبادان در مسیر ترقی قرار گرفته است.

وی با اشاره به نیروهای داخلی و بیرونی که برای قرار گرفتن دانشکده علوم پزشکی آبادان در راه پیشرفت تلاش می‌کنند، بیان کرد: امیدوارم که با همراهی عزیزان‌مان در منطقه آزاد اروند، نمایندگان مجلس، فرماندارن منطقه و استاندار خوزستان، در همین مسیر گام های بلندتری را برداریم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از نگاه مثبت وزیر بهداشت به خطه جنوب و دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت و افزود: دکتر هاشمی همواره در خصوص جزییات پیشرفت‌های کاری حوزه بهداشت و درمان منطقه از بنده سوال می‌کند و بدون شک فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان بخشی از ذهن ایشان را مشغول کرده است.

وی ادامه داد: به همکاران خود گفته‌ام که از امروز چشم بر موفقیت‌های قبلی بسته و اتفاقات جدیدی را در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان شکل بدهیم.

دکتر آموزنده ضمن اشاره به موفقیت‌های مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: 2 برابر شدن ظرفیت تخت‌های بیمارستانی، در حال احداث بودن 4پروژه بزرگ بیمارستانی، موفقیت‌های حوزه غذا و دارو و بهداشت و فعالیت ساخت 12هزار متر پروژه؛ کارهای کوچکی نیستند.

وی ادامه داد: با وجود تمام موفقیت‌های حاصل‌شده، موقعیت گذشته نباید ما را مغرور کند و باید تلاش کنیم تا به اهداف متعالی بهداشت و درمان در منطقه دست پیدا کنیم. رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به این مهم که همراهی و همکاری منطقه آزاد اروند با حوزه سلامت توفیق بزرگی است، گفت: ما تنها دانشگاه علوم پزشکی هستیم که از ظرفیت حضور در منطقه آزاد بهره‌مندیم و حجم بالایی از درآمدهای منطقه آزاد اروند به بخش سلامت اختصاص یافته است و این توجه قابل تقدیر است.

وی همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌های معاون درمان پیشین دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: بدون شک دکتر خوان‌زاده، از شخصیت‌های بدون حاشیه، دوست‌داشتنی و زحمتکش منطقه به شمار می‌روند. دکتر آموزنده در همین خصوص تصریح کرد: بدون حتم دکتر خوان‌زاده با برخورداری از ظرفیت بالای پیشرفت و محبوبیت مردمی، در مقاطع تحصیلی پیش رو نیز موفق خواهد بود.

وی اضافه کرد: از دکتر جانبی که مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان شادگان نیز به خاطر پذیرش معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان قدردانی می‌کنم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان دکتر جانبی را چهره‌ای پیگیر و سختکوش معرفی کرد و افزود: امیدوار هستم که این مدیر تلاشگر نیز در جایگاه جدید موفق باشد. گفتنی است در پایان این آیین، دکتر حجت‌اله جانبی، با دریافت ابلاغ رسمی، فعالیت خود را به عنوان معاون درمان جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان آغاز کرد و از زحمات دکتر عبداله خوان‌زاده، معاون پیشین درمان این مجموعه تقدیر به عمل آمد. شایان ذکر است دکتر جانبی پیش از این به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان مشغول به فعالیت بود.


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: