کد خبر: ٥٦١٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/10/16-٠٩:١٢

فرماندار آبادان گفت: در آینده برای تعداد زیادی از جوانان خوزستانی در فاز دوم پالایشگاه اشتغال ایجاد خواهد شد.

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،عزیزاله  شهبازی  در نشست دومین کارگروه شورای سلامت و امنیت غذایی منطقه جنوب غرب خوزستان با تاکید بر اینکه بعضی از مشکلات مانند آلاینده‌ها میان شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان مشترک است، اظهار کرد: زمانی که نمایندگان وزارت نفت در پالایشگاه آبادان حضور پیدا کردند، نوید خوبی برای رفع مشکل آلاینده‌ها دادند.

وی در ادامه عنوان کرد: در آینده این آلاینده‌ها باعث ایجاد آلودگی در رودخانه بهمنشیر می‌شوند، کیفیت بحث آب و هوا در تصفیه‌خانه شبکه بهداشت در حوزه آب آشامیدنی شهری و روستایی بهتر شده است.

فرماندار آبادان با تاکید بر اینکه ترمینال‌ها و کشتارگاه‌ها در آبادان و خرمشهر حداقل آلودگی‌ها را ایجاد می‌کند، گفت: باید فاضلاب در رودخانه‌ها تعبیه شود و از طرفی دیگر شهرداری آبادان به دنبال جمع‌آوری پسماند است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه دفع آب‌های سطحی در هنگام بارندگی با مشکل مواجه هستیم، بیان کرد: قرارداد بیمارستان 32 تخت‌خوابی اروند‌کنار میان سازمان منطقه آزاد اروند و تامین اجتماعی منعقد شده و کار اجرایی آن در حال انجام است.

شهبازی متذکر شد: در آینده برای تعداد زیادی از جوانان خوزستانی در فاز دوم پالایشگاه اشتغال ایجاد خواهد شد و بعد از راه‌اندازی فاز دوم آن، مشکل آلاینده‌ها نیز رفع خواهد شد.

اخبار آبادان ،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: