کد خبر: ٥٥٦٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/09/25-١١:٠٧

مدیر منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد

زمان تحویل مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی دانشکده پزشکی آبادان

مدیر منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان از مشخص شدن زمان تحویل مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی این دانشکده خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،نادر ثوامریان اظهار کرد: نتایج آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی كشور در سایت سازمان سنجش اعلام شده است. وی در همین خصوص اضافه کرد: نتایج قبول‌شدگان رشته‌های پرستاری، مامایی، کاردانی و کارشناسی فوریت‌های پزشکی و کارشناس ارتباطات و عملیات اعلام شده و این افراد به صورت پیمانی در دانشکده علوم پزشکی آبادان مشغول به کار می‌شوند.

مدیر منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به زمان تحویل مدارک پذیرفته‌شدگان در آزمون یادشده، عنوان کرد: افرادی که نام آنها در سایت سازمان سنجش اعلام شده است از ساعت 8تا 16 روزهای24، 28 و 29 آذرماه فرصت دارند تا مدارک خود را به اداره منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان-واقع در ایستگاه یک کوی ذوالفقاری- تحویل بدهند.

وی خاطرنشان کرد: اعتراض به نتایج آزمون تنها از طریق سایت سازمان سنجش امکان‌پذیر است. ثوامریان در قسمت پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: گفتنی است پذیرفته‌شدگان این آزمون در صورت تایید شدن بعد از انجام مصاحبه تخصصی و گزینش مشغول به خدمت خواهند شد.


اخبار آبادان ،آبادان نیوز ،خبرهای آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: