کد خبر: ٥٥٠٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/09/06-٠٩:١٥

تیم ذوب آهن اصفهان از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در حالی که میهمان تیم صنعت نفت آبادان نبود این تیم را متحمل شکست سنگین خانگی کرد.

 

 



 تیم ذوب آهن اصفهان از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در حالی که میهمان تیم صنعت نفت آبادان نبود این تیم را متحمل شکست سنگین خانگی کرد.

 به گزارش آبادان نیوز ،در این دیدار که عصر جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد شاگردان مجتبی حسینی با نتیجه 3 بر صفر از سد شاگردان نادر دست نشان گذشتند و جای این تیم را دررده پنجم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر گرفتند.
مهدی رجب زاده هافبک هجومی تیم ذوب آهن هر سه گل تیمش را به ترتیب دردقیقه 45 از روی نقطه پنالتی و دقایق 82 و 84 در جریان بازی به ثمر رساند و پیروزی تیمش را رقم زد.
تیم ذوب آهن با این برد 15 امتیازی شد و جای تیم صنعت نفتآبادان را در رده پنجم گرفت.
شاهین حاج بابایی قضاوت دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن را برعهده داشت.
بازی به صورت پایاپای آغاز شد و در نیمه اول دو تیم سعی در حفظ میانه میدان داشتند و همین موضوع باعث شده بود تا فرصت های چندانی روی دروازه دو تیم ایجاد نشود تا اینکه در دقایق پایانی نیمه اول این ذوبی ها بودند که توانستند با عملکرد خوب مهاجم هندوراسی خود به یک ضربه پنالتی و سپس گل برسند. 
اما در نیمه دوم این نفتی های آبادان بودند که بازی را با حملات خود آغاز کردند و به دنبال باز کردن دروازه حریف بودند، تعویض های تهاجمی دست نشان نیز موئد این نکته بود که این صنعت نفتی ها هستند که به دنبال گل تساوی می گردند، اتفاقی که با حملات خطرناک این تیم میسر نشد تا برخلاف جریان بازی این ذوبی ها باشند که به گل دوم دست پیدا می کنند، اتفاقی که تنها دو دقیقه بعد برای سومین بار نیز برای ذوبی ها افتاد و هت تریک مهدی رجب زاده باعث شد تا صنعت نفتی ها به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند و بتوانند خود را به چند رده بالاتر برسانند.
صنعت نفت آبادان: 
حسن هوری، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، علی عبداله‌زاده، گویی هیان کیم(60 رضا نوروزی)، محمد پورمحمد، حکیم نصاری، محمد زبیر نیک نفس(85 محمود داری زاده)، امیر زلیکانی، برونو(76 دنی مانوئل) و محمد شادکام
سرمربی: نادر دست نشان
ذوب آهن:
رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، حجت حق وردی، علی حمام، مهران درخشان مهر، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، مهدی رجب زاده(87 رضا شکاری)، احسان پهلوان مرتضی تبریزی(83 وحید محمدزاده) و جری بنگستون(73 سیدمحمد حسینی)
سرمربی: مجتبی حسینی
فرشاد فرجی(9) شادکام (1+90) از صنعت نفت و محمد نژادمهدی(52) و ریکادو (73) از ذوب آهن در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.
صنعت نفت آبادان با این شکست 13 امتیازی باقی ماند و به رده دهم جدول رده بندی سقوط کرد.

 

 

آبادان نیوز,اخبار آبادان ,آبادان ،خبرهای آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: