کد خبر: ٥٤١٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/08/15-١١:٤٩

صاحب گوسفند در یک روستای آبادان پس از مطلع شدن از سرقت گوسفندانش اقدام به سنگ پرانی به سمت دزد کرده که در جریان این سنگ پرانی سارق به قتل رسید.

 

 

 فرمانده انتظامی آبادان گفت: یک صاحب گوسفند در یک روستای آبادان پس از مطلع شدن از سرقت گوسفندانش اقدام به سنگ پرانی به سمت دزد کرده که در جریان این سنگ پرانی سارق به قتل رسید.

به گزارش آبادان نیوز، ،سرهنگ محسن تقی زاده افزود: اهالی روستای تنگه3 در فاصله 30 کیلومتری آبادان روز گذشته با جسد مرد جوانی در کنار جاده روبرو شدند که موضوع را به این فرماندهی اعلام کرده و تیم های پلیسی برای تحقیقات ویژه در محل کشف جسد حاضر شدند.
وی اظهار داشت: ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردندکه مقتول فردی به نام بشیر است و مشخص شد که اهل یکی از روستاهای اطراف روستای تنگه 3 است.
فرمانده انتظامی آبادان گفت: جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ را شکسته شدن استخوان قفسه سینه و ضربه محکم به سینه مقتول اعلام کردند.
تقی زاده افزود: ماموران برای تحقیق به سراغ دوستان و آشنایان بشیر رفته و مشخص شد که وی آخرین بار همراه 2 نفر از دوستانش از خانه خارج شده است.
وی اظهار داشت: دوستان این مقتول در بازجویی ها گفتند ساعت 2 بامداد همراه بشیر سوار بر موتور به روستای تنگه 3 رفتند و قصد سرقت چند گوسفند را داشتند که صاحب آن گوسفندان متوجه حضورشان شد.
فرمانده انتظامی آبادان گفت: بر پایه این اعترافات پس از متوجه شدن صاحب گوسفندان، سارقان پا به فرار گذاشتند ولی صاحب گوسفندان از مسیر میانبر به تعقیب آنان پرداخت و سپس با آنها درگیر شده است.
سرهنگ تقی زاده افزود: به دنبال این موضوع صاحب گوسفندان بلافاصله از سوی ماموران انتظامی آبادان شناسائی و دستگیر شد و تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد. 

 

 

 

 

فرمانده انتظامی آبادان ,سرهنگ محسن تقی زاده ,قتل ,دزد ,آبادان نیوز ,قتل دزد ,اخبار آبادان  

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: