کد خبر: ٥٣٧٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/08/04-٠٨:٤٤

مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: شلمچه به تنهایی به شبکه بهداشتی مجزا نیاز دارد.

 

 

 

 

 

مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: شلمچه به تنهایی به شبکه بهداشتی مجزا نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری آبادان نیوز ، فرشید بهشتی در آئین معارفه خود به عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با اشاره به سابقه فعالیتش در این شهرستان اظهار کرد: بسیاری از مراسم های ملی در خرمشهر برگزار می شود و این شهر جای کار بسیاری دارد .

وی تصریح کرد: تنها وجود شلمچه، خرمشهر را به شهری ملی تبدیل کرده و حجم بسیاری از کارها را می طلبد که بنا به اعتقادی شلمچه به تنهایی شبکه بهداشتی مجزا نیاز دارد.

مدیر جدید  شبکه بهداشت و درمان خرمشهر در ادامه، کار تیمی را اعتقاد خود در روند انجام کار دانست و افزود: من همیشه به کار تیمی درون مجموعه ای و برون مجموعه ای اعتقاد داشته ام و بر این باور هستم که باید ارتباطی نزدیک با خارج از محدوده برقرار کرد.

بهشتی در پایان، به اجرای طرح توسعه و عملیات گسترده عمرانی در حوزه بهداشت و درمان این شهر اشاره کرد و با توجه به حجم بالای کارها به سرانجام رساندن مطلوب این حجم از کار را نیازمند تلاشی مضاعف و به صورت یکپارچه دانست.

به گزارش  آبادان نیوز ، در این آئین «کامران سالمی» مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان خرمشهر تودیع و فرشید بهشتی برای دومین بار برای تصدی این پست معارفه شد.

 

 

 

مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان خرمشهر، فرشید بهشتی ،خرمشهر، شلمچه،بهداشت ،اخبار آبادان ،خبر آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: