کد خبر: ٥٣٧٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/08/03-٠٩:٢٩

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت: پیگیر ایجاد مراکز فرهنگی هنری مطابق با آخرین فناوری های روز دنیا و درخور شأن مردم آبادان و خرمشهر هستیم.

 

 

 

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت: پیگیر ایجاد مراکز فرهنگی هنری مطابق با آخرین فناوری های روز دنیا و درخور شأن مردم شهرستان های آبادان و خرمشهر هستیم.

به گزارش آبادان نیوز، همایون قنواتی در جریان دیدار با کارمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان با بیان اینکه برنامه های بایستی توسط مردم و هنرمندان و با نظارت دولتمردان انجام شود، اظهار کرد: تمامی برنامه های فرهنگی هنری براساس انعقاد تفاهمنامه با این قشر از جامعه انجام می شود و دولت نقش نظارتی را برعهده خواهد داشت .

وی اضافه کرد: در این منطقه بایستی برنامه های فرهنگی هنری بر اساس نیازسنجی جامعه طراحی، تدوین و اجرا شوند و برای آن از توان هنرمندان شهرستان بهره خواهیم برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند با اشاره بر فعال شدن انجمن ها تصریح کرد: سعی خواهیم کرد تا انجمن ها را در قالب شهرستانهای آبادان و خرمشهر تشکیل داده تا با همگرایی و هم افزایی بین بخشی زمینه رشد آنها را فراهم کنیم.

قنواتی ضمن تاکید بر مردمی شدن کارهای فرهنگی و هنری گفت: موضوع ایجاد مراکز فرهنگی هنری با استفاده از آخرین فناوریهای روز دنیا و درخور شان مردم شهرستان های آبادان و خرمشهر را پیگیری می کنیم.

وی ادامه داد: تمامی فعالیت های فرهنگی هنری سازمان بایستی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند بیان کرد: به زودی و با حضور مدیران کل استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساختار این اداره کل تعریف و اجرایی می شود.

وی در بخش دیگری ز سخنان خود بر لزوم تقویت زمینه های فرهنگی و هنری در شهرهای اروندکنار و مینوشهر تصریح کرد: تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد اصلی ترین برنامه اجرایی در حوزه فرهنگ و هنر در این شهرها خواهد بود .

قنواتی یادآور شد:  با توحه به پیگیریهایی که از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد، به زودی سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند راه اندازی می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند عنوان کرد: با راه اندازی این سایت مردم بهتر و سریعتر از فعالیت های فرهنگی هنری منطقه آگاه و از انان بهره مند می شوند.

وی در پایان، اجرای اساسنامه انجمن مفاخر فرهنگی هنری را یادآور شد و افزود: با اجرای این اساسنامه و شناسایی زحمت کشان واقعی فرهنگ و هنر شهرستان، برنامه ریزی و عملکرد مناسب تری در حیطه فرهنگ و هنر خواهیم داشت

 

 

 

 

 فرهنگ ،هنر،اداره ارشاد آبادان ،آبادان نیوز،اخبار آبادان ،خبرهای آبادان ،همایون قنواتی،خبرهای ابادان،آبادان ،خرمشهر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: