کد خبر: ٥٣٧٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/08/03-٠٩:١٧

مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از کشف و ضبط بیش از ۲۰ تن موادغذایی غیرقابل مصرف در آبادان و شادگان خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از کشف و ضبط بیش از ۲۰ تن موادغذایی غیرقابل مصرف در آبادان و شادگان خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز ،جعفر ربیحاوی اظهار کرد: ازابتدای ماه محرم تاکنون بیش از ۲۰ هزار کیلوگرم موادغذایی غیرقابل مصرف انسانی توسط بازرسان بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان در منطقه جنوب غرب استان کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به افزایش مصرف مواد غذایی همچون برنج، چای، شکر، مواد پروتئینی و غیره برای تهیه و توزیع نذورات در این ماه افزود: کار تشدید کنترل‌ها و بازرسی‌های بهداشتی با هدف جلوگیری از سوءاستفاده از وضعیت موجود برنامه ریزی و در این زمینه اقدام شد.

مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: در این طرح ضربتی بیش از ۲۰ تن موادغذایی شامل برنج، موادپروتئینی، مواد ته‌لنجی از قبیل نودل، ماءالشعیر وغیره در شهرستان‌های آبادان و شادگان کشف و ضبط شد.

ربیحاوی تصریح کرد: بیش از سه هزار کیلوگرم از اقلام یاد شده پس از تعیین تکلیف و اخذ مجوزهای لازم از مقامات قضایی، منهدم و مابقی اقلام نیز در حال تکمیل تشریفات اداری و اخذ مجوز برای انهدام هستند.

وی با قدردانی از تلاش کارشناسان بهداشت محیط که به طور مستمر در تمام مناسبت‌‌ها نسبت به انجام وظایف خود اقدام می‌کنند، خواستار همکاری شهروندان در ایفای نقش نظارتی خود از طریق اطلاع‌رسانی موارد تخلفات بهداشتی به متولیان امر با استفاده از سامانه ۲۴ ساعته ۱۹۰ و۱۴۹۰ شد.

 

 

 

 

 

 

 

شادگان،دانشکده علوم پزشکی آبادان ،سلامت ،آبادان نیوز،اخبار آبادان ،خبرهای ابادان ،خبرآبادان ،آبادان،مواد غذایی فاسد ،اخبار شادگان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: