کد خبر: ٣٠٠٠٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/09/11-٢٠:٣٨

فرمانده انتظامی آبادان از آغاز طرح عملیاتی "پیشگامان امنیت انتظامی 4 "با هدف پیشگیری از سرقت‌های خرد و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح شهرستان خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیومرث کشوری اظهار داشت: از ساعت 06:00 مورخه 1402/09/07 طرح عملیاتی "پیشگامان امنیت انتظامی 4 " با حضور یگانهای تخصصی ، ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه ها در سطح شهرستان و همزمان با سراسر کشور با هدف پیشگیری از سرقت‌های خرد و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز آغاز شد.

وی افزود:در این طرح که به مدت 72 ساعت با همکاری رده‌های تخصصی و انتظامی صورت گرفت تعداد 45 نفر متهم شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آبادان در ادامه از کشف 39 فقره انواع سرقت،یکفقره سرقت مسلحانه،3فقره تیراندازی غیر مجاز،یکفقره کشف قتل، 7دستگاه موتورسیکلت سرقتی، 2دستگاه خودرو ،5قبضه سلاح غیرمجاز ، مقادیر زیادی انواع مواد مخدر در طح فعلی و کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل کالای خانگی، مشاعات ساختمانی، وسایل و تحهیزات خودرو همراه با تعدادی سلاح سرد و گرم در طرح گذشته خبرداد و تصریح کرد:علیه متهمان پرونده قضایی تشکیل و دراختیار مقام قضایی قرارگرفتند.

سرهنگ کشوری توقیف 52 دستگاه موتورسیکلت، 49 دستگاه خودرو متخلف، هنجارشکن و شوتی را از دیگر دستاوردهای این طرح قلمداد کرد و در خاتمه گفت :هدف اصلی از اجرای طرح‌های عملیاتی پلیس بهبود خدمات انتظامی، کنترل جرایم، برخورد با اراذل و اوباش و در مجموع افزایش احساس امنیت در جامعه و کسب رضایتمندی مردم شریف آبادان است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: