کد خبر: ٢٩٧٩٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/08/12-١٠:٢٠

نفت آبادان بعد از بقای معجزه‌وار فصل گذشته و نمایش درخشان دیشب، همچنان با کوهی از مشکلات مواجه است.

 

آبادان نیوز _ درحالی که صنعت نفت در هفته نهم مسابقات لیگ برتر تا آستانه پیروزی بر پرافتخارترین تیم لیگ نیز پیش رفت هنوز دردهای بسیاری پیکر این تیم را آزار می‌دهد.

مشکلات مالی طلایی پوشان آبادان که شاید به تعریفی در مقایسه با سایر تیم‌ها، بزرگ‌تر و عجیب‌تر باشد بارها کمر این مجموعه را تا آستانه خم کردن پیش برده است اما سرشت جاری فوتبال در آبادان و حضور فنی و روحی عبدالله ویسی از انتهای فصل قبل تاکنون در این شهر باعث شده‌ است که صنعت نفت این دیار، کماکان و هنوز برای زنده ماندن بجنگد، اتفاقی که ویسی و یارانش نشان داده‌اند که در آن ماهر هستند.

دراین بین ویسی هفته گذشته پس از شهرآورد خوزستان در اوج خستگی از رفتن گفت، رفتنی که آن را ناشی از تحمیل فشارهای حواشی دانست و آنچه در این بین حائز اهمیت بود حمایت محمدحسین رحمانی، مدیرعامل باشگاه از وی درست روز بعد از بازی و تاکید بر این بود که «عبدالله گزینه اول و آخر ماست» درحالی‌که مدیران فوتبال ایران اصولا عجول‌ و کم‌حوصله تصمیم می‌گیرند.

اما در شب توقف پرسپولیس در آزادی، کاروان نفت می‌دانست که با جبهه‌ی مقتدری از موانع و مشکلات دست در گریبان است و شاید در ادامه راه باز هم در این مسیر سخت به صخره‌های بزرگ برخورد کند. در این بین اما هواداران آبادانی که در بین آن ها جنسیت و سن و سال مفهومی ندارد، با درک و فوتبال‌فهمی خود می‌توانند بالی برای پرواز صنعت نفت از روی کوه مشکلات باشند./ اخبار آبادان

منبع: ورزش سه

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: