کد خبر: ٢٩٠٠٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/03/20-١٢:٤٥

در این بسته خبری به تشریح آخرین اخبار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می پردازیم./ ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز _ آخرین‌های صنعت نفت آبادان را باما بخوانید:

 

حضور بازیکن نفت آبادان در لیست تیم ملی امید

رضا عنایتی، سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران اسامی ۲۳ بازیکن را برای حضور تیم ملی فوتبال امید کشورمان در مسابقات غرب آسیا اعلام کرد.

محمدرضا خالدآبادی (بازیکن تیم هوادار)، محمد امین حزباوی (السد قطر)، سامان فلاح (پیکان)، حسین گودرزی (نفت مسجد سلیمان)، امیر جعفری (گل‌گهر)، محمد حسین زواری (استقلال)، آریا یوسفی (سپاهان)، سامان تورانیان (مس کرمان)، مهدی هاشم‌نژاد (تراکتور)، محمد قربانی (سپاهان)، محمدرضا بردبار (ملوان)، محمد حسین اسلامی (ذوب آهن)، بهزاد سلامی (تراکتور)، یاسین سلمانی (سپاهان)، علیرضا باویه (فولاد)، امیر علی صادقی (استقلال)، احمد شریعت‌زاده (صنعت نفت آبادان)، مجتبی فخریان (آلومینیوم)، آریا برزگر (نفت مسجد سلیمان)، سینا بختیاری (نفت مسجد سلیمان)، محمد مهدی احمدی (پرسپولیس)، سعید ایرانخواه (فجرسپاسی) و محمد جواد کیا (آلومینیوم) به عراق اعزام خواهند شد./ خبر آبادان


مدیر نفت آبادان: استقلال با ساپینتو بهم ریخته است

علی فیروزی، مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شانس قهرمانی استقلال زیاد بود اما این تیم با ریکاردو ساپینتو بهم ریخته است.

فیروزی درباره اعتراض تیم مس کرمان به برگزاری ساعت بازی‌ها و اینکه گفته می شود صنعت نفت دست بالا را دارد، اظهار داشت: صنعت نفت آبادان در شرایط آب و هوایی گرم تمرین می‌کند و وضعیت مشکل‌تری دارد و ما تابع سازمان لیگ هستیم و این سازمان مشخص می‌کند چه ساعتی بازی ها برگزار می‌شود. اعتراض تیم‌ها قابل احترام است.

او یادآور شد: یک سری مشکلات در اوایل فصل بود به همین دلیل شکست می‌خوردیم. از زمانی که تماشاگر وارد ورزشگاه شد، فوتبال ما خیلی تغییر کرد و انگیزه بازیکنان بیشتر شد. فصل را با یک مربی شروع کردیم نه اینکه بد بود اما نتوانست کار خودش را با بازیکنان کامل کند و افکار فنی خود را انتقال دهد. بعد از چند بازی فیروز کریمی را آوردیم اما او هم نتوانست در چند بازی خوب جواب دهد.

مدیر باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: صنعت نفت یک سری مشکلات خاص خود را داشت و هر مربی می‌آوردند نمی‌توانست خواسته‌اش را برآورده کند. بعد تاوارز برزیلی را آوردبم اما او هم نتوانست با بازیکنان ارتباط برقرار کند. ورود عبدالله ویسی با توجه به روزمه‌ای که دارد و مربی بزرگی است، اتفاق خوبی بود. بازیکنان با تفکرات ویسی زود هماهنگ شدند و این موضوع سبب شد تا در این چند بازی خوب عمل کنیم.

فیروزی درباره درگیری با ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: من نباید استارت می‌زدم و تا آنجا می‌آمدم. آمدم کمک کنم تا این شلوغی‌ها پایان یابد زیرا به امید خالدی نیاز داشتیم. این مربی عصبی است و امکان داشت روی بازیکن ما اثر بگذارد و می‌خواستم خالدی اخراج نشود. ما آمدیم تا از اتفاقات بیشتر جلوگیری کنیم اما ساپینتو هم به من حمله کرد و یک آقایی وسط بود و آن فرد را سمت من هل داد.

وی افزود: استقلال با ساپینتو بهم ریخته است. شانس قهرمانی آنها زیاد بود اما ساپینتو در تمام فصل این برخوردها را با مربی، بازیکن و پزشکیار داشته است. فقط بحث فنی نیست. ایا به لحاظ شخصیتی می‌تواند به تیم کمک کند؟ حرکتم اشتباه بود اما ساپینتو بعد از این مساله چند بار از منطقه خود خارج شد و ناظر داروی می‌گفت اشکال ندارد و رهایش کنید!/ اخبار آبادان


اظهارات جنجالی ساپینتو درباره سرمربی نفت آبادان

استقلال و صنعت نفت درحالی یکی از حساس‌ ترین بازی‌های لیگ را در هفته گذشته برگزار کردند که این مسابقه حاشیه‌های مختلفی داشت. مهم‌ترین اتفاق، صحبت‌های جنجالی ساپینتو در کنفرانس خبری بود که از الفاظی عجیب در مورد عبدالله ویسی استفاده کرد و البته سرمربی صنعت نفت هم ساعاتی بعد با حضور در یک برنامه تلویزیونی جواب سرمربی استقلال را داد. با ویسی درخصوص بازی با استقلال، اتفاقات حاشیه‌ای این مسابقه و مسائل مختلف دیگر صحبت کرده‌ایم.

فکر می‌کردید در ورزشگاه آزادی از استقلال امتیاز بگیرید؟

ما چاره‌ای جز امتیازگرفتن نداشتیم و حتی به برد هم فکر می‌کردیم. قبل از بازی هم به بچه‌ها گفته بودم که باید امتیاز بگیریم چون در شرایطی نبودیم که امتیاز از دست بدهیم. خوب هم فوتبال بازی کردیم و به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. دست هواداران هم درد نکند که هزار کیلومتر راه را به تهران آمدند تا تیم محبوب‌شان را حمایت کنند. سعی می‌کنیم در ۲بازی پایانی هم آنها را خوشحال کنیم.

چقدر امید دارید که در لیگ برتر بمانید؟

زمانی که هدایت تیم را بر عهده گرفتم ۸امتیاز عقب بودیم ولی حالا شرایط بهتری داریم و به جایی رسیده‌ایم که باید ۲بازی را ببریم، فقط باید ببریم تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

فکر می‌کنید بازی‌های شما از مس کرمان راحت‌تر باشد؟

درفوتبال بازی راحت نداریم، هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید در زمین مسابقه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ما فقط این را می‌دانیم که در ۲بازی آخر محکوم به برد هستیم. اول باید به فکر بازی با ذوب‌آهن باشیم که در زمین خودمان برگزار می‌شود. قبل از هفته آخر، برد در این بازی بسیار مهم است. بچه‌ها روحیه و انگیزه بالایی دارند و تلاش می‌کنیم تا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

درمورد حاشیه‌های بعد از بازی صحبت کنید. بعد از صحبت‌های ساپینتو، شاید برخی فکر نمی‌کردند که در تلویزیون آنطور واکنش نشان دهید.

بار اولی نبود که ساپینتو چنین رفتارهایی را از خودش نشان می‌داد. باید جلوی این مربی توسط کمیته انضباطی و اخلاق گرفته شود. مگر می‌شود او فوتبال ما و آدم‌هایش را به جنگل تشبیه کند و هیچ‌کس هم حرفی نزند؟ شما صحبت‌های ساپینتو با داوران دربی را دیدید که ترجمه شد؟ واقعا این چیزها تأسف‌آور است. او حتی در زمین هم به سرپرست و بازیکن ما توهین کرد ولی من باز هم چیزی نگفتم ولی چطور در کنفرانس جرأت می‌کند به من بگوید خفه شو؟! حیف نمی‌توانم حرفی که دلم می‌خواهد را بزنم وگرنه می‌دانستم در مورد او چه بگویم. مملکت ما بی‌در و پیکر نیست که ساپینتو از اینجا پول بگیرد و هر طور بخواهد صحبت کند.

ظاهرا خیلی ناراحت و عصبانی هستید؟

وقتی اینطور توهین می‌شنوم، باید آرام باشم؟ او از من اوراق هویتی می‌خواهد؟ من استقلال خوزستان را قهرمان لیگ برتر کردم، اگر آن تیم دست ساپینتو بود، آن را به لیگ دسته اول می‌فرستاد. بعد از باختن دربی، او می‌خواهد پشت یک چیزی پنهان شود. اگر تیمش در ۲بازی ۵امتیاز از دست داده و شانس قهرمانی‌اش به کمترین حد رسیده است، ما مقصریم؟ من از حرف‌هایی که در تلویزیون در مورد ساپینتو زدم پشیمان نیستم، هرچند که باید از مردم بابت اتفاقات پیش‌آمده عذرخواهی کنم. من اهل حاشیه نیستم، من یک خوزستانی هستم که دوست دارم کارم را انجام دهم ولی نمی‌توانم جلوی بی‌احترامی ساکت باشم. اگر ساپینتو را ۴بار تشویق می‌کنند، نباید فکر کند خبری است. فوتبال اینقدر ارزش ندارد که اخلاق را ببازیم.

فکر می‌کنید چه تیمی قهرمان می‌شود؟

اگر در لیگ برتر سرمربی یک تیم نبودم جواب سؤال شما را می‌دادم ولی الان درست نیست حرف بزنم. امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد قهرمان شود./ خبر آبادان


مصاف نفت آبادان و استقلال

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز (جمعه 15 اردیبهشت‌ماه) درچهارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی مهمان استقلال است.

طبق اعلام باشگاه استقلال، قرار بود عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال حضور یابد، این مربی در نشست یادشده شرکت نکرد./ اخبار آبادان


نفت آبادان با 1غایب به تهران رفت

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان جمعه (15 اردیبهشت‌ماه) درچهارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با یک غایب به مصاف استقلال می‌رود.

شاگردان ویسی صبح امروز (چهارشنبه) وارد تهران شدند تا تمرینات خود را برای این مسابقه در پایتخت پیگیری کنند.

نفتی‌های آبادان برای این مسابقه محمد قنبری، مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. 

برزیل ایران که پس از ورود عبدالله ویسی در 5بازی اخیر خود 8امتیاز کسب کرده و شانس زیادی برای بقا در لیگ به دست آورده‌ است، اکنون با 20 امتیاز در رتبه پانزدهم قرار دارد و فقط یک امتیاز تا منطقه امن جدول که مس کرمان در آن جای گرفته فاصله دارد./ خبر آبادان


بازی حساس نفت آبادان مقابل استقلال

عبد الله ویسی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی با استقلال مهم و حساس است چون در دربی شکست خورده و همین موضوع او در مقابل صنعت نفت آبادان را خطرناک‌کرده است.

او بااشاره به اینکه نفتی‌ها در سه بازی گذشته پرانرژی حاضر شدند گفت: حالا نیز برای رقابت با استقلال هم قسم هستند که با دست پر به آبادان برگردند.

ویسی گفت: جشن ماندگاری در لیگ برتر را پس از پیروزی مقابل ذوب آهن و تثبیت موقعیتمان میگیریم.

سرمربی نفت آبادان تاکید کرد: پیشتر گفته بودم همه ی ۸ بازی ما مهم هستند و در سه بازی اخیر ۹ امتیاز را کسب کردیم./ اخبار آبادان


پاداش برای نفت آبادان

بازیکنان نفت آبادان در هفته‌ ای که گذشت، موفق شدند نساجی را با ۴ گل شکست داده و به بقا در لیگ برتر امیدوار شوند.

به‌همین دلیل با تصمیم منطقه آزاد اروند، مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان پاداش، چهارشنبه هفته گذشته به حساب باشگاه واریز شد تا در اختیار بازیکنان، کادر فنی و‌ دیگر نفرات فعال در کنار طلایی‌پوشان قرار بگیرد.

پیش از این و بعد از پیروزی شاگردان عبدالله ویسی برابر مس کرمان نیز، ۴۰۰ میلیون تومان پاداش در اختیار باشگاه صنعت نفت‌ و بازیکنان قرار گرفت.

طلایی‌ پوشان‌ آبادان که این روزها برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کنند، سه مسابقه بسیار حساس برابر استقلال، ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان دارند و‌ رقابت بسیار تنگاتنگی با مس کرمان برای ماندگاری در جدول مسابقات خواهند داشت./ خبر آبادان


ویسی: برد نفت آبادان را لکه‌دار نکنند

عبد الله ویسی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست پس از بازی با تیم‌ مس کرمان و در واکنش به اظهارات مربی مس کرمان در خصوص پرتاب بطری به نیمکت این تیم گفت: پرتاب بطری در دیگر ورزشگاه‌ها نیز دیده شده است، اینکه بخواهند برد ما را لکه‌دار کنند کار خوبی نیست و شرافتمندانه بردیم.

به گفته او، پس از این برد خون در رگ های تیم صنعت نفت آبادان جاری شده و باید جشن را باید برای بازی با گلگهر سیرجان با ماندن در لیگ برتر نگه داشت.

ویسی گفت: در ۲ بازی قبلی حق ما برد بود.

سرمربی نفت آبادان تاکید کرد: باید تیم حریف را وادار به اشتباه می‌کردیم که موفق شدیم.

او بابیان اینکه زیبا بازی کردن به درد ما نمی‌خورد، گفت: امتیاز به درد ما می‌خورد، امشب برای پیروزی تلاش شد و خوشبختانه نتیجه حاصل شد.

آرتا منهاجی، مربی تیم مس کرمان نیز در این نشست گفت: داور یک پنالتی را برای ما نگرفت در حالی که برای صنعت نفت براحتی پنالتی گرفت و ما امروز به داور باختیم.

او از پرتاب بطری به سوی نیمکت کرمانی ها و توهین های صورت گرفته از سوی تماشاگران آبادانی نیز گلایه کرد و گفت : حق ما نبود و از آبادانی ها بعید بود.

این مربی تاکید کرد: حساسیت جدولی روی بازی تاثیرگذار بود و به لحاظ فنی چیز خاصی نداشت.

مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: نقش ناظر بازی در این دیدار اصلا دیده نشد زیرا جو را کنترل نکرد.

او در خصوص گل های بازی امروز گفت : ۲ گل بسیار بد خوردیم و باید گفت حریف روی گل ها تاثیر نداشت.

مربی مس کرمان گفت: باید از این بازی امتیاز می گرفتیم ولی دست خالی برگشتیم اما به آینده امیدوار هستیم.

تیم فوتبال مس کرمان امروز از هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر میزبانش صنعت نفت آبادان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد./ اخبار آبادان


تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دوشنبه 22 اسفند‌ماه از ساعت 16 میزبان ملوان انزلی است. دیداری که برای نفتی‌های در آستانه سقوط یک بازی خانگی حساس بوده و برد در آن از نان شب واجب‌تر است.

عبد الله ویسی، سرمربی نفت آبادان نیز که به تازگی هدایت نفت را پذیرفته، درحالی که مسئولیت سختی را عهده دار شده است اما به بقای تیم باتوجه به همدلی و همیتی که در تیمش ایجاد شده امیدوار است و او گفته به آبادان آمده تا شرایط را درست کند و تلاش ها منجر به بقای صنعت نفت شود.

ملوان مازیار زارع هم تیم سخت کوشی است که امتیاز گرفتن از آن سخت بوده اما نفت که در قعر جدول قرار دارد چاره ای جز برد در این دیدار و نگاه به هفت بازی بعدی ندارد./ خبر آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: