کد خبر: ٢٨٩٤٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/02/01-١٢:٣٨

بسته خبری اجتماعی

آخرین‌ های اجتماعی آبادان

دراین گزارش، آخرین اخبار اجتماعی آبادان تشریح می‌ شوند.

 

آبادان نیوزآخرین‌ های اجتماعی آبادان را اینجا بخوانید:

 

دستگیری سارق مسلح در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان بیان کرد: درپی وقوع چندفقره سرقت مسلحانه به عنف از شهروندان توسط سرنشین و راکب یک دستگاه موتورسیکلت موضوع بلافاصله در دستور این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ کیومرث کشوری اضافه کرد: ماموران تخصصی کلانتری 15احمد آباد پس از جمع آوری اطلاعات و انجام تحقیقات نامحسوس میدانی، موفق به شناسایی احدی از سارقان (سرنشین مسلح موتورسیکلت) شده و در عملیات ضربتی فرد مورد نظر را با هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر، با ارسال پرونده به پلیس آگاهی، سریعا کارآگاهان پلیس پس از بازجویی فنی پلیسی از سارق، تعداد یک قبضه سلاح کمری بکار رفته در سرقت ها همراه با یکدستگاه خودرو پژو پارس مسروقه از خرمشهر را با هماهنگی قضایی در مخفیگاهش کشف و ضبط کردند.

رییس پلیس آبادان بابیان اینکه سارق دستگیر شده تاکنون در بازجویی با ماموران پلیس آگاهی به 24 فقره سرقت شامل؛ 10 فقره مسلحانه موتورسیکلت، خودرو و طلاحات، 7 فقره کابل برق عادی و 7فقره گوشی تلفن همراه از شهروندان معترف گردید.

سرهنگ کشوری درادامه از شناسایی 11نفر از مالباختگان و تحویل خودرو مسروقه به مالک خرمشهری خبر داد وگفت: متاسفانه سارق مسلح دستگیر شده دارای سوابق کیفری متعدد از جمله آدم ربایی، حمل دو قبضه سلاح جنگی و تیراندازی غیرمجاز وهمچنین سرقت موتور سیکلت بوده که پس از آزادی با وثیقه تحت تعقیب قضایی بوده است.

این مقام انتظامی درخاتمه ضمن معرفی متهم به دادسرا از مقامات قضایی خواست تا اجازه ندهند اینگونه مجرمان جرائم خشن به راحتی با سپردن وثیقه آزاد چرا که با تکرار جرم  هزینه امنیت شهروندان را بالا می برند./ اخبار آبادان


کشف بیش از ۱۶ هزار داروی غیرمجاز در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری، رئیس پلیس شهرستان آبادان اظهار کرد: در پی کسب گزارش مبنی بر نگهداری و خرید و فروش قرص‌های غیرمجاز در یک باب منزل مسکونی در یکی از مناطق، ماموران کلانتری ۱۵ شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ کشوری با بیان اینکه مأموران با هماهنگی مقام قضایی یک متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند، گفت: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهم ۱۶ هزار و ۳۰۰ عدد قرص غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: شهروندان هرگونه مواردی که از نظر آن‌ها مشکوک است و بعضا امنیت فرد و یا افراد را به مخاطره می‌اندازد را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند./ خبر آبادان


جمع‌آوری ۵۰ معتاد متجاهر در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی آبادان اظهار کرد: طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز و تفرجگاه‌ها در جهت مقابله با معتادان متجاهر و هنجارشکنان در ۲۴ ساعت گذشته در یکی از مناطق این شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضایی به اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای پاسخگویی به این مطالبه با اجرای طرح جمع‌آوری و پاکسازی مناطق موفق به جمع‌آوری ۵۰ معتاد متجاهر در ۲۴ ساعت گذشته شدند. این معتادان پس از غربالگری به مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ تحویل شدند.

رییس پلیس آبادان کاهش سرقت‌ها را یکی از دستاوردهای جمع‌آوری معتادان متجاهر دانست و گفت: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مجرمان و قاچاقچیان مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند./ اخبار آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: