کد خبر: ٢٨٨٣٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/02/05-١٣:١٥

بسته خبری اجتماعی

آخرین‌های اجتماعی آبادان

در‌این بسته خبری، آخرین اخبار اجتماعی آبادان تشریح می‌ شوند./ ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوزآخرین‌های اجتماعی آبادان را با ما بخوانید:

 

اتوبوس حامل مواد مخدر در آبادان توقیف شد

 

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبادان با کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله موادمخدر با یک دستگاه اتوبوس مسافربری مطلع شدند.

سرهنگ کیومرث کشوری ادامه داد: ماموران با اقدامات تخصصی اتوبوس مسافربری حامل موادمخدر را در محور مواصلاتی "ماهشهر - آبادان" شناسایی و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس آبادان گفت: دربازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ کشوری اضافه کرد: دراین زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد./ خبر آبادان


پلمب مطب پزشکان متخلف در جنوب غرب خوزستان

سید محمد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت : بازرسی از مطب پزشکان در جنوب غرب خوزستان سبب شناسایی پزشکان متخلف و پلمب این مکان های درمانی شد.

او گرفتن پول زیرمیزی از بیماران را نمونه ای از این تخلفات اعلام کرد و گفت : از آغاز امسال تاکنون چند مطب پزشکی در آبادان ، خرمشهر و شادگان به این دلیل پلمب شدند.

علیرضا رحیم نیا مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: مردم می‌توانند هرگونه اضافه پرداختی یا درخواست برای مبلغ اضافی از سوی پزشکان را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند و مطمئن باشند که پیگیری می‌کنیم.

سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند./ اخبار آبادان


کشف ۱۰۵ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زای قاچاق در آبراه اروند

سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته ماموران پایگاه دریابانی آبادان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل شناور های عبوری در اروند رود دو فروند شناور باری حامل کالای قاچاق که به سمت بندر آبادان در حرکت بود را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده ۱۰۵ هزار و ۶۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا که بدون مجوز و به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری هشت نفر در این رابطه تصریح‌کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند مرزبانان خوزستان با اشرافیت اطلاعاتی کوچکترین تحرکات را در نوار مرزی خشکی و آبی زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد./ خبر آبادان


دختر آبادانی چربی شکم مادرش را به لبش تزریق کرده بود

دکتر سید محمد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این باره گفت: در ماههای گذشته چند کلینیک زیبایی به دلیل غیرمجاز بودن آن پلمب شدند محمدی گفت دریکی از این کلینیک زیبایی چربی شکم یک زن را برای دخترش تزریق کرده بودند، که در این خصوص پرونده تشکیل و متهمین به دادسرای شهرستان آبادان معرفی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: با پیگیری های دانشگاه و هماهنگی مقام قضایی  چندین مراکز زیرزمینی غیرمجاز پزشکی که به ارائه خدمات لیزر درمانی، تزریق ژل و بوتاکس و کاشت مو در شرایط غیر استاندارد اقدام می‌کردند شناسایی و مهرو موم شدند. 

دکتر محمدی در پایان ازشهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیر مجاز موضوع را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع رسانی کنند./ اخبار آبادان


دستگیری 10 سارق حرفه ای در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری، رئیس پلیس آبادان پیرامون جزئیات این خبر گفت: در چند روز گذشته کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان باهمکاری یگانهای انتظامی و امدادی، تعداد 10نفر سارق حرفه ای و سابقه که در زمینه سرقت خودرو و موتورسیکلت در این شهرستان و بعضا شهرستان همجوار فعالیت داشتند را شناسایی وطی چندین عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه برخی از دستگیرشدگان به صورت باندی سرقت میکردند، اظهار داشت: تعداد7دستگاه خودروی سرقتی از نوع پراید و پژو و همچنین8 دستگاه موتورسیکلت مسروقه از سارقین کشف که اکثریت شکات اموال خود را شناسایی و تحویل گرفته اند.

سرهنگ کشوری با بیان اینکه علیه متهمان پرونده قضایی تشکیل و تحویل محاکم قضایی شدند افزود: ارزش ریالی اموال مکشوفه بیش از 19 میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی آبادان ضمن تاکید بر لزوم نصب تجهیزات حفاظتی مناسب به وسایل نقلیه و رعایت نکات ایمنی توسط مالکان موتور سیکلت و خودرو، به شهروندان توصیه کرد: هشدار‌های پلیس را جدّی بگیرند و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./ خبر آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: