کد خبر: ٢٨٧٨٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/02/06-١٣:٤٦

بسته خبری اجتماعی

آخرین‌ های اجتماعی آبادان

در‌این بسته خبری، آخرین اخبار اجتماعی آبادان تشریح می شوند./ ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوزآخرین‌ های اجتماعی آبادان را با ما بخوانید:

 

دستگیری عامل قطعی برق آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری درتشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان آبادان طی هفته‌های اخیر، پیگیری موضوع و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: ماموران گشت کلانتری 18 ذولفقاری این شهرستان در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، بودند که یک  نفر سرنشین خودروی پراید را در حال بریدن کابل‌های برق مشاهده کردند که متهم به محض مشاهده مأموران سوار بر خودرویش اقدام به فرار مینماید.

سرهنگ کشوری اذعان کرد: پس از تعیقب گریز تقریبا 15 کیلومتری درنهایت مأمورین باقانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی ومتوقف کردن خودرو  و دستگیری متهم درفلکه فرودگاه آبادان مینمایند.

این مقام انتظامی گفت: متهم که از سارقین تحت تعقیب وسابقه دار میباشد در بازجویی های فنی به چندین فقره سرقت کابل برق اعتراف و برای سیر درمان به دلیل اصابت گلوله در حین تعقیب گریز باپلیس به بیمارستان انتقال یافت.

رییس پلیس آبادان باتاکید برتوجه و رعایت هشدارها و توصیه‌های انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت توسط مردم از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./ خبر آبادان


بازداشت فروشندگان مخدر صنعتی در آبادان

رییس پلیس شهرستان آبادان دراین باره گفت: ماموران دایره تخصصی مبارزه با مواد مخدر کلانتری 16 امیرکبیر آبادان درراستای طرح پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر، باانجام کار اطلاعاتی 3 فرد سابقه داری را که در منطقه ایستگاه 9 کوی قدس اقدام به فروش مواد مخدر صنعتی میکرد را شناسایی و متهمین را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری گفت: دربازرسی از مخفیگاه متهمین مقدار قابل توجه‌ای بسته مواد مخدر صنعتی بسته بندی شده آماده فروش به‌همراه یک کلت جنگی کمری و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط گردید متهمین نیز پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند./ اخبار آبادان


دستگیری عامل جراحت شهروند آبادانی

سرهنگ کیومرث کشوری گفت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درباره تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در یکی از مناطق حاشیه این شهرستان، گروهی از ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ضارب پس از مجروح کردن مرد ۵۸ ساله آبادانی با استفاده از سلاح کمری از صحنه متواری شد و ماموران پلیس پس از انجام کار اطلاعاتی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری ادامه داد: از کشف و ضبط یک قبضه سلاح جنگی کلت کمری به کار در صحنه جرم به همراه مهمات و فشنگ از مخفیگاه متهم دستگیر شده خبر داد.

این مقام انتظامی گفت: این دارنده سلاح غیرمجاز در بازجویی فنی علت تیراندازی را اختلاف خانوادگی با شاکی عنوان کرده است و پس از تشکیل پرونده قضایی به همراه فرد شاکی به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پلیس آبادان از دستگیری ۲ اوباش مسلح نیز در این شهرستان خبر داد که در ازای دریافت پول اقدام به قدرت نمایی با سلاح گرم کلاش و تیراندازی به درب منازل افراد مورد نظر می‌کردند.

سرهنگ کشوری بااشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی کلاش همراه با مهمات فشنگ و توقیف یکدستگاه خودروی پراید پلاک مخدوش و بکارگیری در صحنه‌های جرم متعلق به متهمان گفت: متهمان در بازجویی با پلیس به چهار فقره تیراندازی به درب منازل در سطح شهرستان معترف شدند، علیه آنان پرونده قضایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی و شناسایی سایر متهمان احتمالی  به دادسرا معرفی شدند./ خبر آبادان


برخورد با متخلفان توقفگاه خودرو در آبادان

طارق طبیشی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان گفت: ساخت توقفگاه خودرو در سطح شهر نیازمند دریافت مجوز از سازمان تاکسیرانی است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی افزود: به دلیل کمبود توقفگاه خودرو در مرکز شهر افراد متقاضی می‌توانند برای استفاده از زمین‌های مسکونی در این منطقه به اداره تاکسیرانی مراجعه کنند و تشکیل پرونده دهند که پس از بررسی‌ها برای آنان به صورت موقت مجوز صادر می‌شود چرا که این زمین‌ها کاربری مسکونی دارند.

طبیشی درپایان گفت: درآینده نزدیک نیز توقفگاه‌های خودرویی جدیدی از سوی شهرداری آبادان احداث خواهد شد که مشکل توقف خودرو در سطح شهر برطرف شود./ اخبار آبادان


دستگیری موتور سوار مزاحم در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری، رئیس پلیس آبادان گفت: در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان نسبت به حضور موتورسیکلت‌سواران مزاحم هنگام تعطیلی مدارس دخترانه، طرح برخورد با این مزاحمان در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران کلانتری ۱۳قدس آبادان هنگام گشت‌زنی و برقراری امنیت مدارس دخترانه، یک نوجوان موتورسوار را که اقدام به تک چرخ زدن و ایجاد مزاحمت برای دختران دانش‌آموز می‌کرد، را شناسایی و دستگیر کردند.

رییس پلیس آبادان گفت: برای متهم به دلیل ایجاد مزاحمت برای دختران محصل  پرونده تشکیل و در اختیار مشاوران پلیس قرار گرفت.

سرهنگ کشوری تصریح کرد: امنیت روانی شهروندان و حفظ رعایت حقوق شهروندی آنان مورد تأکید است و پلیس اجازه نخواهد داد افرادی با قانون‌شکنی، به حریم آنها تجاوز کنند و باعث برهم زدن نظم و امنیت عمومی شوند./ خبر آبادان

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: