کد خبر: ٢٨٧٤٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/02/03-١١:١٦

خطیب جمعه آبادان: تلاش دشمن، خدشه وارد کردن به مسائل فرهنگی ماست.

 

آبادان نیوزحجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان درخطبه‌های نماز عید سعید فطر بابیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای وارد کردن خدشه به مسائل فرهنگی ما از جمله حجاب بکار گرفته از مردم خواست با امر به معروف و نهی از منکر در این میدان جنگ نرم قدم بگذارند و اجازه ندهند دشمن به اهدافش برسد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی گفت: بیداری و بصیرت مردم مثل همیشه، دسیسه‌های دشمنان را نقش برآب و آنان را از پیشبرد نقشه‌های شومشان مایوس و ناامید خواهد کرد.

خطیب جمعه آبادان همچنین رفع مشکلات جامعه و جوانان و ایجاد فرصت‌های شغلی برای آنان را از مسئولان مربوطه خواستار شد./ اخبار آبادان


خطیب جمعه آبادان: تا زمانی که مردم در صحنه باشند، کاری از دست دشمن برنمی‌آید

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلای ثامن‌الائمه(ع) با اشاره به حضور کم‌نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار کرد: بصیرت و حضور ملت ایران اسلامی در صحنه، نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

او باتقدیر از حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف تصریح کرد: حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال یک بار دیگر چون گذشته دشمنان ایران اسلامی را ناامید کرد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی گفت: مسئولیت مسئولان نظام اسلامی در قبال مردم بسیار سنگین است زیرا ملت ایران در تمامی صحنه‌ها بصیرت و وفاداری خود را ثابت کرده‌اند.

خطیب جمعه آبادان درادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن و اغتشاشگران، تلاش زیادی کردند تا ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا نکنند اما با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان آنها زده شد.

وی بااشاره به حضور کم‌نظیر مردم در راهپیمایی امسال عنوان کرد: مسئولیت مسئولان نظام اسلامی در قبال مردم بسیار سنگین است زیرا امت ایران در تمامی صحنه‌ها بصیرت و وفاداری خود را ثابت کرده‌اند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه دشمن اکنون بسیار خشمگین است، تاکید کرد: تا زمانی که مردم سرمایه نظام باشند و در صحنه حضور یابند کاری از دست دشمن برنمی‌آید./ خبر آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: