کد خبر: ٥٩٤٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/02/28-٠٩:٥٥

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس و دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد از اجرای ۶۰ برنامه فرهنگی به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر خبر داد.

 

 

 

 

 

 

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس و دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد از اجرای ۶۰ برنامه فرهنگی به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز ،سرهنگ ثامر چنعانی  اظهار کرد: به مناسبت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر ۶۰ برنامه فرهنگی با  شعار «من انقلابی ام» در خرمشهر اجرا می شود.

وی افزود: این برنامه ها از یکم تا پنج خرداد برگزار خواهند شد و هر کدام از روزها نیز به نام های خاص با مضمون ایثار و مقاومت و پیروزی نامگذاری شده اند.

دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد به برشماری مهمترین آئین برنامه پرداخت و اظهار کرد:  تجمع بزرگ نیروهای نظامی و مردم در صحن مسجد جامع با حضور یکی از فرماندهان لشکری و یکی از وزرای و همچنین برگزاری  همایش فاتحان خرمشهر با حضور ۵۰۰ رزمنده حاضر در مقاومت ۴۵ روزه مردم خرمشهر و طول دفاع مقدس در خرمشهر در روز سوم خرداد از مهمترین این برنامه های است.

وی به برگزاری جشن مقاومت به عنوان دیگر برنامه به این مناسبت اشاره کرد و گفت: جشن مقاومت و پیروزی در دو شب دوم و سوم خرداد در کنار پل آزادی(قدیم) خرمشهر برگزار می شود که در یکی از شب ها رزمایش آبی و خاکی توسط ناحیه سپاه برگزار خواهد شد.

چنعانی همچنین از اعزام اردوی بار اولی ها به مشهد مقدس برای نخستین بار و  افتتاح تالار «خرمشهر امروز» با حضور مسئولان به همین مناسبت خبر داد.

مدیر مرکز دفاع مقدس خرمشهر، از برگزاری کارگاه های روایت فتح با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی و کارگاه های آسیب شناسی توسط مرکزفرهنگی دفاع مقدس به عنوان دیگر برنامه های سوم خرداد امسال در خرمشهر یاد کرد.

اخبار خرمشهر ،خبر خرمشهر ،آبادان نیوز

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: