کد خبر: ٥٧٤٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/11/19-١٩:٠٧

به پیشنهاد رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان

فیلم مستند بهداشت در جنگ ساخته می‌شود

به پیشنهاد رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان فیلم مستند بهداشت در جنگ ساخته شده و به نمایش درمی‌آید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 به گزارش آبادان نیوز ، به پیشنهاد دکتر علیرضا آموزنده، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی آبادان؛ مستند بهداشت در جنگ و سال‌های دفاع مقدس ساخته شده و به نمایش درمی‌آید.

شایان ذکر است در نخستین جلسه هماهنگی ساخت این مستند که با ظرفیت‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان ساخته می‌شود با افراد حوزه بهداشت و درمان که در سال‌های دفاع مقدس حضور چشمگیر و تاثیرگذار داشته‌اند گفت‌وگو انجام می‌شود.

همچنین مقرر شد این فیلم براساس اسناد موجود و پس از انجام تحقیقات لازم در حوزه امداد جبهه‌ای و براساس تقویم زمان‌بندی ساخته شود. از قابلیت‌های ساخت این فیلم ایجاد بانک اطلاعاتی در حوزه بهداشت و جنگ است و تولید آن می‌تواند به منبع معتبری برای ساخت سایر مستندها در این حوزه تبدیل شود.

گفتنی است موضوعاتی همچون امداد جبهه‌ای، درمان در جنگ، بیمارستان‌های پشتیبان، نقش شبکه بهداشت و درمان در دفاع مقدس، پیشگیری از بیماری‌های در جنگ و بهداشت عمومی در روزهای دفاع در مستند یادشده دنبال می‌شوند. اضافه می‌شود در نخستین جلسه ساخت فیلم مستند بهداشت در جنگ، احمد یلالی، نماینده دفتر فرهنگی امام جمعه آبادان، مهدی قنادزاده، مدیر حوزه ریاست، امیر نیک‌اختر، مدیر پشتیبانی و امور رفاه و حسین کایدخورده، مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان حضور داشتند.

آبادان نیوز ،اخبار آبادان ،

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: