کد خبر: ٥٧٤٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/11/18-٠٩:٣٣

استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم پر کردن فاصله بین دولت‌ها و مردم با استفاده از سمن‌های مردم‌نهاد گفت: فضای نقد و گفت‌و‌گو باید در استان توسعه پیدا کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،غلامرضا شریعتی  در مراسم افتتاحیه خانه سمن‌های خوزستان با ابراز خرسندی از افتتاح خانه سازمان‌های مردم نهاد اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم از اینکه خداوند توفیق افتتاح خانه سازمان‌های مردم‌نهاد را به ما داد به‌طور حتم افتتاح این خامه می‌تواند بارقه امید و برای این سازمان‌ها خواهد بود.

وی افزود: هرچه بیشتر برای این سازمان‌ها اهمیت داده شود و به آنها توجه کنیم و وقت بیشتری برای مسائل اولیه آنها قائل شویم قطعا در توسعه استان موثرتر خواهد شد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: سازمان‌های مردم نهاد، صدای و مردم برای دولت و حکومت هستند چرا که به‌واسطه همین سازمان‌ها رابطه صادقی بین مردم، جامعه، دولت و حکومت برقرار می‌شود.

شریعتی با اشاره به فاصله بین مردم و دولت‌ها و لزوم پر کردن این فاصله متذکر شد: دولت‌مردان در پیچ و خم کارهای اداری هستند و مردم نیز مطالبات خواهند داشت که به منظور احقاق این مطالبات یک رابط باید وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: تأسیس سازمان‌های مردم‌نهاد سبب شده که کشور و جوامع پایه‌گذاری شود تا حد واسطی برای تامین ملاحظات سیستم‌های دولتی به وجود بیاید.

شریعتی تاکید کرد: هرچه ارتباط بین دولت و مردم محکم‌تر باشد به طور حتم  این ارتباط کارشناسانه‌تر خواهد بود و از افکار و نظرات مردم برای مدیریت کشور بیشتر استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: هر کدام از نظرات و انتقادات سازمان‌های مردم‌نهاد سبب خوشحالی و امیدواری من و چراغ راهی برای مدیریت استان است.

شریعتی توضیح داد: هر زمانی از ما نقد می‌شود خوشحال می‌شوم اما در جواب هیچ‌کدام از انتقادها جوابیه نمی‌دهم چرا که معتقد هستم فضای نقد و گفت‌و‌گو باید در استان توسعه پیدا کند.

وی تاکید کرد: فراهم کردن شرایط انتقاد سبب می‌شود جرأت نقد کردن در استان نفع بیشتری را به دنبال داشته باشد و سبب رشد و توسعه جامعه شود.

استاندار خوزستان در پایان خطاب به سازمان‌های مردم نهاد استان گفت: اکنون که مکانی برای فعالیت دارید از آن برای انجام کارهای کارشناسی، عمیق و مطالعات به منظور ارائه اظهار نظرهای کارشناسانه‌تر بهره ببرید.

به گزارش آبادان نیوز ، خانه سمن اهواز چهارمین خانه سمن کشور است که عصر امروز افتتاح شد تا فعالان سمن‌ها مکان ثابتی جهت ساماندهی فعالیت‌ها و برگزاری جلسات هفتگی و ماهیانه داشته باشند.

آبادان نیوز ،اخبارخوزستان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: