کد خبر: ٤١٦٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/02/21-١٠:٣٩

«دلهره‌های خیابان وحید» عنوان رمانی طنزآمیز از محمدرضا مرزوقی است که در نمایشگاه کتاب تهران ارائه شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز:این رمان، روزهای نخست جنگ را روایت و حسو حال مردم آبادان را روایت می‌کند و از مردمی می‌گوید که میان ماندن و رفتن سرگردان‌اند. از یک‌سو جنگ هر روز شدت می‌گیرد و از طرف دیگر دوست ندارند خانه و زندگی و آسایش خود را رها کنند و به ناکجا بروند.

به گزارش آبادان نیوز:«دی وی دی اسرارالغولان» هم یکی دیگر از کارهای محمدرضا مرزوقی در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب است. این رمان به دغدغه‌های امروز نوجوانان و ارتباط آنان با جهان انفورماتیک می‌پردازد و  تصویری تازه از این طیف و دنیای دیجیتالی‌شان عرضه می‌کند.

در این رمان، سه نوجوان برای فرار از تنبیه مدرسه، تهران را به قصد طالقان ترک می‌کنند، در آن‌جا با جادوگری مواجه می‌شوند که به گفته خود می‌تواند با سحر و جادو مشکل آن‌ها را حل کند. اما حاصل جادوی او یک دی‌وی‌دی است که بعد از اجرای آن در کامپیوتر متوجه می‌شوند غولی که به صورت فایل الکترونیک در آمده در این دی‌وی‌دی گرفتار شده است.

 نام غولی که در این دی وی دی گرفتار شده «دنلق» و عاشق موسیقی است و زندگی را همیشه به خوشی می‌گذراند. او برای بچه‌ها شادی می‌اورد و وقتی لازم باشد حاضر است مثل یک هکر وارد کامپیوتر مدرسه شود و سوالات امتحانی را کش برود. در عوض بچه‌ها هم او را به تهران‌گردی می‌برند و سعی می‌کنند وقت‌هایی که دلش برای خانواده‌اش تنگ می‌شود، دنلق را خوشحال کنند. تنها مشکل‌ این است که دنلق فقط در کامپیوتر و تبلت و گوشی موبایل قابل اجرا است و آرزو آدم‌ها را فقط در دنیای مجازی برآورده می‌کند.

«دی‌وی‌دی اسرارالغولان» و «دلهره‌های خیابان وحید» نوشته محمدرضا مرزوقی را نشر هوپا منتشر و در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران ارائه کرده است.

 

 

 

اخبار آبادان،خبرادبی،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: