کد خبر: ٣٩٨٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/01/25-٠٩:٣٣

اروند در فعالیت‌های قرآنی مناطق آزاد کشور اول شد .

 

 

 

 


آبادان نیوز:
به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان،  محمدرضا پورمعین، دبیر شورای راهبردی قرآن مناطق آزاد کشور با اشاره به فعالیت‌های قرآنی متعدد منطقه آزاد اروند در سال ۹۴ از کسب رتبه اول این منطقه در زمینه فعالیت‌های قرآنی مناطق آزاد کشور خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز:وی با بیان اینکه با بررسی فعالیت انجام شده این منطقه در سال گذشته این نتیجه محقق شده است، اظهار کرد: در سال گذشته، منطقه آزاد اروند اقدام به برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان و فعالان مطرح کشوری و بین‌المللی کرده بود که این امر در کسب برتر این رتبه بی‌تاثیر نبوده است. همچنین در خصوص ترویج برنامه‌های قرآنی و توسعه فعالیت در زمینه حمایت از مؤسسات قرآنی نیز شاهد حضور پررنگ منطقه آزاد اروند بوده‌ایم.

دبیر شورای راهبردی قرآن مناطق آزاد کشور ادامه داد: میزبانی منطقه آزاد اروند از دومین دوره مسابقات سراسری مناطق آزاد کشور و توسعه فعالیت قرآنی در این منطقه از دیگر مواردی است که در کسب این رتبه مد نظر قرار گرفت.

وی همچنین به برگزاری نمایشگاه قرآنی و انتصاب مستقل برای فعالیت قرآنی در این منطقه در سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: به منظور بررسی مسابقات کشوری مناطق آزاد در منطقه اروند جلسات متعدد هماهنگی مدیران و معاونان فرهنگی مناطق آزاد در حال برگزاری است.

پورمعین همچنین با اعلام خبر برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد در منطقه آزاد اروند اعلام کرد: با موافقت معاونت فرهنگی مناطق آزاد، دومین دوره مسابقات سراسری حفظ، قرائت، ابتهال و مسابقات فرهنگی و هنری قرآنی مناطق آزاد در منطقه اروند استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور ساکنین، مهاجرین، کارکنان مناطق آزاد و خانواده‌های آنان در دو سطح زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات سراسری با حضور جمعی از اساتید و داوران بنام کشور در شهر آبادان و بخشی از آن در خرمشهر برگزار خواهد شد.

دبیر شورای راهبردی قرآن مناطق آزاد کشور ادامه داد: خوشبختانه مسابقات دور قبل با موفقیت خوبی در منطقه آزاد چابهار برگزار شد.
پورمیعن کیفی‌سازی را هدف دیگر مسابقات امسال عنوان کرد و گفت: معاونت های فرهنگی مناطق آزاد کشور با توجه به ماموریت خود و با رویکرد نوآورانه، ابداع و ابتکار، می توانند تاثیر به سزایی  در فرآیند فعالیت‌های فرهنگی منطقه خود داشته باشند.

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،خبر  آبادان،آبادان نیوز،منطقه آزاد ارند،آبادان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: