کد خبر: ٣٩٧٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/01/23-١٨:٥٩

کتاب «بنیاد ترانه» علی کماجی، در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امسال رونمایی می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز:علی کمارجی  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  با اشاره به رونمایی از کتاب جدیدش در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امسال اظهار کرد: نام این کتاب «بنیاد ترانه» است که با زیرعنوان کتاب جامع ترانه‌سرایی نیز شناخته می‌شود.

به گزارش آبادان نیوز:وی با اشاره به این موضوع که کتاب بنیاد ترانه در 300 صفحه به دست مخاطب می‌رسد، اضافه کرد: این کتاب توسط انتشارات نیماژ و در قالب 10 فصل برای نخستین‌بار در نمایشگاه بین‌المللی تهران رونمایی می‌شود.

این ترانه‌سرای آبادانی با اعلام این مطلب که کتاب یاد شده مرجعی برای آموزش تمام نکات مربوط به آموزش ترانه‌سرایی است، عنوان کرد: مطالب جدیدی که از مطالعات میان‌رشته‌ای گرفته شده و حاصل تجربه‌های مولف است در این کتاب دیده می‌شوند.

وی ملودی‌سازی، موسیقی در ترانه، روانشناسی و آسیب‌شناسی در ترانه، شگردهای روایتگری در ترانه را موضوعاتی برشمرد که برای نخستین‌بار در کتاب بنیاد ترانه مطرح می‌شوند.

علی کمارجی ادامه داد: در این کتاب صدها مثال از ترانه‌سرایان مطرح کشور قید شده است و نظرات اهالی موسیقی مثل رضا یزدانی نیز در آن دیده می‌شود.

وی افزود: کتاب قبلی بنده با نام «هنر ترانه‌سرایی» نیز در نمایشگاه امسال به چاپ دوم رسیده و عرضه می‌شود.

کمارجی ترانه‌‎سرایی را از سال 1380 آغاز کرد و عمده همکاری‌های وی با خوانندگانی همچون رضا یزدانی در آلبوم‌های موسیقی مختلف بوده است.

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،خبر   آبادان،آبادان،نیوز آبادان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: