کد خبر: ٢٩٤٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/06/29-٠٨:٣٩

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان :برگزاری 9 برنامه فرهنگی هنری به مناسبت شکست حصر آبادان

 

آبادان نیوز : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گفت : به مناسبت هفته دفاع مقدس و شکست حصر آبادان  9 برنامه فرهنگی هنری برگزار می گردد .

به گزارش آبادان نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان ،فرهاد پورغراوی علوانی اظهار کرد: انجمن های فرهنگی هنریاین اداره با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند برنامه های مختلفی را در همین راستا تدارک دیده که امیدواریم بتوانیم فضایی مفرح و شاد برای شهروندان فراهم آوریم  .

علوانی به برنامه های مورد نظر اشاره کرد و افزود : در زمینه فرهنگ و هنر ، همایش شعر فارسی و  همایش شعر عربی برگزار خواهد شد .

وی در خصوص اجرای برنامه های نمایشی نیزبیان کرد : 5 نمایش خیابانی  از اول تا 5مهر و  5 نمایش صحنه ای  از اول تا 22 مهر در شهرستان اجرا خواهد شد .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان به برگزاری دو نمایشگاه آثار هنری اشاره کرد و گفت : در این ایام خجسته  نمایشگاه خوشنویسی آثار هنرمندان آبادان از اول تا 15 مهر و برگزاری نمایشگاه کاریکاتور را نیز  به مدت یک هفته  برگزار خواهیم کرد .

علوانی افزود:  به مناسبت هفته دفاع مقدس و شکست حصر آبادان  کارگاه نقاشی یک روزه با استفاده از اساتید هنرهای تجسمی آبادان برای معلولین کر و لال در شهرستان برگزار خواهد شد .

وی همچنین به اجرای دو روزه  موسیقی زنده  سنتی   در روزهای اول و دوم مهرماه اشاره کرد و ادامه داد : برگزاری نمایش فیلم  به مدت یک هفته  از 5 مهر تا 12 مهرماه از دیگر برنامه های این اداره و انجمن های فرهنگی هنری وابسته با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند خواهد بود .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در پایان از مردم خواست تا با حضور خود در این برنامه ها از هنرمندان شهرستان حمایت نمایند .

 

 

 

اداره ارشاد آبادان ،رئیس اداره فرهنگ وارشاد آبادان ،سازمان منطقه آزاد اروند،منطقه آزاد اروند ،  موسیقی، نمایش فیلم،آبادان نیوز ،خبرهای ابادان ،فرهاد پورغراوی علوانی 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: