کد خبر: ٢٨٧٣٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/11/27-١١:٢١

نمایشگاه مشاغل خانگی تا 30 بهمن در آبادان برپا شد.

 

آبادان نیوز _ سرهنگ پاسدار شاپور احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: نمایشگاه مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی در این شهرستان با ۱۵ غرفه برپا شده و فعالیت خود را تا ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ ادامه می‌دهد.

وی افزود: افرادی که در این نمایشگاه دارای غرفه هستند با حمایت صندوق‌های قرض الحسنه مردمی بسیج و استفاده از تسهیلات کم بهره بسیج سازندگی اقدام به راه اندازی کسب و کار خود کردند.

سرهنگ احمدی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ صندوق قرض‌الحسنه مردمی بسیج در آبادان فعالیت دارند اضافه کرد: وام‌های اشتغال‌زایی بسیج سازندگی و تسهیلات کم بهره بین متقاضیان توزیع می‌شود و افراد با دریافت گواهی آموزش از این صندوق‌ها می‌توانند به کسب و کار‌های مورد علاقه خود ورود کنند.

فرمانده سپاه آبادان ادامه داد: نمایشگاه مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی فرصت مناسبی برای ارائه و عرضه محصولات فعالان این حوزه و همچنین برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با سایر افرادی که در این نمایشگاه حضور دارند است.

مددجویان سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، کانون وابستگان سپاه، مرکز مدیریت و مرکز خدمات حوزه علمیه، بسیجیان و آحاد مردم در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی سپاه غرفه دارند و محصولات خود را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان نیز بر لزوم حمایت دستگاه‌ها و نهاد‌ها از کسب و کار‌های کوچک تاکید کرد و گفت: توسعه کسب و کار‌های خانگی در حقیقت توسعه اشتغال پایدار را در جامعه به دنبال دارد و امنیت شغلی را در جامعه افزایش می‌دهد.

این نمایشگاه از ۲۶ الی ۳۰ بهمن ماه در محل سالن اجتماعات ناحیه بسیج آبادان هر روز از ساعت ۹تا ۲۲ میزبان علاقمندان است./ آبادان خبر

منبع: صداوسیما

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: