ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز : تیزر رسمی فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی در جشنواره ونیز منتشر شد.

جنگ جهانی سوم

تیزر فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» در آستانه نمایش این فیلم در هفتاد و نهمین جشنواره ونیز رونمایی شد.

این فیلم سینمایی در ۷ سپتامبر ساعت ۱۴:۳۰ در سالن دارسانا در بخش رقابتی افق‌ها (اوریزانته) به صورت رسمی نمایش داده می‌شود.فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم»، به نویسندگی هومن سیدی، آرین وزیردفتری و آزاد جعفریان و کارگردانی و تهیه‌کنندگی هومن سیدی در شمال کشور فیلمبرداری شده است.

محسن تنابنده ، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف‌الله سیفی و حاتم مشمولی از جمله بازیگرانی هستند که در «جنگ جهانی سوم» به ایفای نقش پرداخته‌اند.


انیمیشن ایرانی پسر دلفینی که به تازگی در ایران اکران شده، ابتدا در سینماهای روسیه نمایش داده شد. تهیه‌کننده این انیمیشن درباره مراحل ساخت و هزینه آن توضیح داده است.

پسر دلفینی

به بهانه اکران انیمیشن پسر دلفینی، برنامه «سینماچی» رادیو جوان این هفته به بررسی این انیمیشن موفق پرداخت.

محمدامین همدانی، تهیه‌کننده انیمیشن پسر دلفینی، در پاسخ به این سوال که خیلی وقت است که مشغول این انیمیشن هستید، گفت: حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر در ایران برای ساخت فیلم سینمایی انیمیشن به مدت دو تا سه سال کار می‌کنند تا یک فیلم ۹۰ دقیقه‌ای تولید شود.

تهیه‌کننده انیمیشن پسر دلفینی ادامه داد: بعد از اینکه فیلم قبلی‌مان در سال ۱۳۹۴ در جشنواره فیلم فجر جایزه دریافت کرد، ایده انیمیشن به ذهنمان رسید و حدود دو تا دو و نیم سال برای داستان وقت گذاشتیم. اواسط سال ۱۳۹۷ هم برای پیش‌تولید تا تولید این انیمیشن زمان گذاشتیم. 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: