کد خبر: ٢٥٦٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/05/18-١١:٥٧

کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست و سومین مسابقه بین‌المللی نقاشی هیکاری ژاپن 2015 شرکت کردند.

 

آبادان نیوز :کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست و سومین مسابقه بین‌المللی نقاشی هیکاری ژاپن 2015 شرکت کردند 

 به گزارش آبادان نیوز : 78 عضو کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری در استان خوزستان آثار نقاشی خود را با هدف درک درست از اهمیت مواد غذایی برای ادامه زندگی و همچنین آموختن ارزش‌های والای خانواده، دوستی و تفاوت‌های موجود در جوامع به بیست و سومین مسابقه بین‌المللی نقاشی هیکاری ژاپن ارسال کردند.

این 78 اثر نقاشی را اعضای مراکز در شهرهای اهواز، آغاجاری، بهبهان، دزفول، سوسنگرد، بندر امام، باغملک، لالی، ماهشهر، مسجدسلیمان و هویزه کشیده‌ و از میان یک‌صد اثر رسیده از کارگاه‌های نقاشی مراکز کانون به مرکز آفرینش‌های هنری کانون کشور جهت شرکت در این مسابقه ارسال شده‌اند.

بر اساس این گزارش، کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون شهرستان بهبهان با 27 اثر و مراکز کانون اهواز و دزفول هر کدام با 11 اثر بیشترین شرکت‌کننده را در این مسابقه‌ بین‌المللی دارند.

بیست و سومین مسابقه بین‌المللی نقاشی هیکاری برای کودکان و نوجوانان 6 تا 15 سال در سال 2015 در کشور ژاپن برگزار می‌شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان، 52 مرکز دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کند.

مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.

 

 

 مسابقه بین‌المللی نقاشی ژاپن ،مسابقات نقاشی ،آبادان نیوز ،کانون پرورش فکری کودکان خوزستان ،خبرهای خوزستان  

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: