کد خبر: ٢٠٥١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/03/21-٠٩:١٦

فراخوان ارسال اثر به همایش بین المللی شعر خرداد در آبادان ویژه رحلت امام خمینی (ره) آغاز شد.

 

آبادان نیوز : سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبادان  گفت: بر اساس برنامه ریزی، همایش شعر خرداد، 22 و 23 خردادماه با حضور شاعرانی از کشور تونس، عراق و ایران در تالار مهر آبادان برگزار می شود.

فرهاد پورغراوی علوانی اظهار داشت:قرار بر این بود شاعرانی از کشورهای سوریه و مصر نیز در این همایش حضور یابند که به دلیل صادر نشدن به موقع ویزا، نتواستند در این همایش حضور یابند. 

پورغراوی علوانی آخرین مهلت ارسال آثر هنرمندان به همایش بین المللی ویژه ارتحال امام خمینی (ره) را 20 خردادماه اعلام کرد و اظهار داشت:اشعاری از شاعران کشوری از تهران، شیراز و اصفهان به دبیرخانه همایش رسیده است.

وی هدف از برگزاری این همایش در سطح بین المللی در منطقه آزاد اروند را تبادل فرهنگی با کشورهای منطقه و معرفی جاذبه های فرهنگی، گردشگری و اقتصادی اعلام کرد. 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گفت:از شاعران مطرح خوزستان برای حضور در این همایش دعوت شده است.

علاقه مندان نیز می توانند آثار خود را به نشانی پست الکترونی abadanpoet@yahoo.com ارسال کنند.

به گزارش آبادان نیوز،به نقل از ایرنا  این همایش با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای اسلامی شهر، شهرداری آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

 

 

 

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد آبادان ,اداره ارشاد آبادان ,پورغراوی علوانی , شهرداری آبادان ," سازمان منطقه آزاد اروند , آبادان نیوز ,نیوز آبادان ,شعر ,خبرهای آبادان ,  

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: