کد خبر: ١٧٤٥٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/21-١١:١٦

اولین گالری هنری و صنایع دستی توسط بخش خصوصی بنام " اروند " با مدیریت علی صالحی از هنرمندان نقاش شهرستان خرمشهر با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند افتتاح گردید.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، مدیر گالری هنری و صنایع دستی اروند گفت: درب گالری اروند بروی همه هنرمندان باز است و هر هنرمندی که علاقمند است اثارش در معرض دید عموم قرار بگیرد و بفروش برسد می تواند با این مدیریت همکاری نموده تا مردم ، سازمانها و ادارات از این اثار ارزشمند بهره مند گردیده و اقتصاد هنر فعال تر گردد.
علی صالحی افزود : با هنرمندانی که در زمینه های ؛ صنایع دستی و هنرهای تجسمی ، تابلو و مجسمه ، خطاطی ، کاریکاتور ، تدهیب ، تابلو فرش ،نقاشی ، نقاشی رو سفال مذاکراتی داشته ایم و در راستای تسهیل و ارتباط بیشتر با هنرمندان ابزار هنرهای تجسمی را در محل ایجاد کرده ایم .
صالحی بیان کرد: هم اکنون در گالری اروند اثار ۲۹ تا هنرمند منطقه حضور دارد و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۹ صبح تا 12 ظهر و بعد از ظهرها 16 الی ۲۱ از آثار بازدید بعمل آورند.
مدیر گالری هنری و صنایع دستی اروند ضمن تشکر و قدردانی از همکاری شهرداری خرمشهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ، گفت : مردم می توانند جهت بازدید از آثار هنری در گالری هنری و صنایع دستی اروند به آدرس : خرمشهر-ابتدای بلوار خلیج فارس نبش پارک امیرکبیر مراجعه نمایند.

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: