حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی‌پور، امام جمعه و دکتر شکراله سلمان‌زاده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ظهر امروز با خانواده زنی که بعد از مرگ مغزی اعضای بدنش اهدا شده بود دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش آبادان خبر ، حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور در این دیدار اظهار کرد: این رفتار شما نشان از ایمان قوی است و قطعا مورد توجه سیدالشهدا واقع خواهد شد.وی ضمن تقدیر از این اقدام خداپسندانه بیان کرد: با انجام این مهم به 3خانواده حیات دادید و هر کدام از آنها اگر یک رکعت نماز بخوانند، روزه بگیرند و یا سایه ایشان بالای سر خانواده باشد، ثوابش به شما می‌رسد.

امام جمعه آبادان اضافه کرد: در این بین باید از دکتر شکرالله سلمان‌زاده، معاونین ایشان نیز تشکر کنم که هم در فرهنگ‌سازی در این زمینه و هم در بحث مقابله با کرونا خوش درخشیدند و زحمات زیادی را متحمل شدند.دکتر سلمان‌زاده نیز در این دیدار اظهار کرد: این اقدام بزرگ در واقع یه صدقه جاریه است و افرادی که اعضای متوفی به آنها اهدا شده است تا زمانی که نفس می‌کشند قدردان این بزرگواری شما هستند.

وی خاطرنشان کرد: شما با پذیرش اهدای عضو دخترتان، 3نفر را زنده کردید و با این کار گویی 3بار کل بشریت را نجات دادید.در پایان این دیدار یک جلد کلام‌الله مجید و هدایایی به رسم یادبود به خانواده مرحوم اهداکننده عضو تقدیم شد.در این دیدار دکتر هوشان شریعتی، معاون درمان، مهندس احمد جلالی، مشاور، سید قاسم سعیدی، رئیس اداره بازرسی و جمعی از مدیران دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز حضور داشتند.

این زن ۲۷ ساله در پی یک حادثه، به بیمارستان شهید بهشتی آبادان اعزام شده بود که عمل وی انجام و علیرغم تلاش شبانه‌روزی کادر  بیمارستان در نهایت مرگ مغزی این بیمار تایید شد و با نظر پزشکان تیم اهدای عضو بیمارستان، در شرایط اهدا قرار گرفت.

با توجه به اینکه پدر این بیمار پیش از این فوت شده بود، بعد از اعلام رضایت مادر و عموی این زن جوان، دو کلیه و کبد وی به بیماران نیازمند اهدا شد. 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبر  اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،خبراروند   

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: