کد خبر: ١٦٠١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/01/16-١٩:٢٨

شروع کارنامه بازیگری وی با بازی در فیلم سلطان به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال ۱۳۷۵ بود.

 

آبادان نیوز :خبر آبادان :هدیه تهرانی (۴ تیر ۱۳۵۱) بازیگر سینما و برندۀ دو جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر است. شروع کارنامه بازیگری وی با بازی در فیلم سلطان به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال ۱۳۷۵ بود. به گزارش آبادان نیوز : خبر آبادان وی قبل از ایفای نقش در فیلم سلطان برای بازی در فیلم روز واقعه هم انتخاب شد، اما لادن مستوفی به جای وی به ایفای نقش پرداخت .کیانوش عیاری نیز او را بازی در فیلم بودن یا نبودن انتخاب کرده بود، اما عسل بدیعی جای او را گرفت.


اين بازيگر مطرح اما تاكنون در بيش از 30 فيلم سينمايي بازي كرده كه در نوع خود يك ركورد محسوب مي شود.

 

 

طبعا براي ستاره اي چون هديه تهراني كه حضورش در يك فيلم مي توانست و مي تواند خود به تنهايي متضمن فروش آن فيلم باشد همواره شايعاتي درباره زندگي خصوصي اش مطرح بوده كه مورد توجه علاقمنداش قرار داشته است.

از زمان مطرح شدن هديه تهراني دو شايعه درباره ازدواجش بر سر زبانها افتاد اما هر بار اين شايعات به وسيله شخص هديه تهراني يا خانواده اش تكذيب شد.

اولين بار رسانه ها شايعه ازدواج اين بازيگر با علي انصاريان بازيكن سالهاي نه چندان دور پرسپوليس را مطرح كردند.

در آن سالها انصاريان يكي از پرطرفدارترين بازيكنان پرسپوليس بود و براي خودش اسم و رسمي داشت و هديه تهراني هم در اوج دوران بازيگري اش بود.

اين شايعه اما توسط مادر هديه تهراني به شدت تكذيب شد.

وي در واكنش به خبر ازدواج دخترش با علي انصاريان گفت:"من اصلا علي انصاريان را نمي شناسم كه دخترم بخواهد با او ازدواج كند"!

اين ماجرا كه تمام شد تا چند سال، ديگر خبري از شايعه ازدواج هديه تهراني نبود تا همين سه،چهار سال پيش كه شايعه ازدواج هديه تهراني با هومن بهمنش به صورت جدي در برخي رسانه ها منتشر شد.


اين شايعه حتي با انتشار عكسي دو نفره از تهراني و بهمنش به واقعيت نزديك تر شد.بهمنش در عرصه هنر فعاليت مي كرد و فيلمبردار بود. شايد به همين دليل هم بود كه باور اين ازدواج راحت تر به نظر مي رسيد.

اما اين خبر هم تاييد نشد تا براي دومين بار شايعه ازدواج يكي از مطرح ترين بازيگران زن سينماي ايران رنگ واقعيت به خود نگيرد.


هدیه تهرانی ،آبادان نیوز ،نیوز آبادان ،خبر آبادان ،آبادان ،ازدواج هدیه تهرانی ،عسل بدیعی ،

هدیه تهرانی ،آبادان نیوز ،نیوز آبادان ، ،خبر آبادان ،آبادان ،ازدواج هدیه تهرانی ، عسل بدیعی ،

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: