کد خبر: ١٤٩٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1393/12/19-١١:١٧

کسب «رتبه برتر تربیتی» آبادان در سطح استانی و ملی

 

آبادان نیوز: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش آبادان از کسب «رتبه برتر تربیتی» این اداره در سطح استان و کشور خبر داد.غلامرضا خلیلی‌نیا اظهار کرد: همه ساله از هشتم تا 15 اسفندماه جاری به مناسبت تاسیس نهاد امور تربیتی که توسط شهیدان رجایی و باهنر بنیان نهاده شد، به عنوان هفته تربیت اسلامی نامگذاری شده است.

وی افزود: امسال نیز در بررسی‌های انجام شده از سطح مناطق، آبادان به عنوان نمونه استانی و کشوری معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش آبادان اضافه کرد: شاخص‌های ارزیابی در حوزه امور فرهنگی، نماز، مشاوره، بهداشت، تربیت بدنی و هنری است.

وی تصریح کرد: این پنجمین دوره است که آبادان موفق به اخذ این عنوان می‌شود و این امر نشان از تلاش همکاران و مجموعه آموزش و پرورش شهرستان است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش آبادان در ادامه با اشاره به اینکه کسب این رتبه مرهون تلاش تمام مدیران در سطح مدارس در وهله نخست، مربیان پرورشی و تربیت بدنی، مشاوران و مراقبان بهداشتی در مرتبه دوم، و تعاملات میان معاونت پرورشی و تربیت بدنی با سایر ادارات در شهرستان است، یادآور شد: همدلی و همراهی گروه‌های یاد شده سبب کسب رتبه برتر آبادان در حوزه تربیتی در سطح استانی و ملی شد.

به گزارش آبادان نیوز: در آئینی که به همین مناسبت در اهواز برگزار شد از شهرستان آّبادان به عنوان نمونه استانی و ملی (در سطح وزارتی) با اهدای لوح ریال تقدیر شد.

 

خبر آبادان، اخبار آبادان، خبرهای آبادان

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: