کد خبر: ١٤٨٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1393/12/17-١٦:٥٣

مدیر آموزش و پرورش آبادان:پیگیر تامین معیشت فرهنگیان هستیم

 

 

آبادان نیوز : معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبادان، بهبود معیشت، اجرای عدالت در پرداخت حقوق کارمندان دولت و ارتقاء شان معلمی را از خواسته های بحق فرهنگیان خواند و افزود:این اداره نیز پیگیر تامین معیشت فرهنگیان از وزارت آموزش و پرورش است.به گزارش آبادان نیوز :جواد علوانیان شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان آبادان به برگزاری اجتماعات فرهنگیان در استان و شهرستان برای پیگیری مطالبات خود، گفت:لازم است، بهبود وضعیت ارتقاء معیشت فرهنگیان از سوی مسوولان محلی و کشوری پیگیری شود.

وی اضافه کرد:برخی معلمان به دلیل مشکلات معیشتی، در تامین برخی هزینه های زندگی با مشکل جدی مواجهند و این مشکل در منزلت و شان معلمان نیست.

علوانیان همچنین با بیان اهمیت جشنواره خیرین مدرسه ساز در کمک به ساخت و تجهیز مدارس، گفت:جشنواره خیرین مدرسه ساز، پانزدهم اردیبهشت ماه سال آینده در آبادان برگزار می شود.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان افزود:کمک های نیکوکاران مدرسه ساز در تکمیل پروژه های نیمه کاره و تجهیز مدارس هزینه می شود.

علوانیان همچنین با تبیین برنامه های این اداره در خصوص اسکان میهمانان نوروزی در مدارس، گفت: 138 واحد آموزشی برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش آبادان از تحقق 100 درصد عوارض پنج درصد شهرداری خبر داد و گفت: این درآمد حاصل از عوارض پنج درصدی در تعمیرات مدارس هزینه می شود و این درآمدها در سال جاری نسبت به سال گذشته 108 درصد رشد داشته است. 

معاون عمرانی فرمانداری آبادان نیز در این نشست، بر شناسایی بیسوادان و کم سوادان این شهرستان و تشویق آنان بر فراگیری آموزش های لازم در کلاس های نهضت سوادآموزی تاکید کرد.

آبادان شناسایی و به کلاس های سواد آموزی هدایت شوند.

علی نیازی با بیان وضعیت تعداد قبول شدگان در آزمون ورودی دانشگاه ها در سال تحصیلی جاری، بر لزوم ساماندهی کلاس های آمادگی کنکور در شهرستان تاکید کرد.

در این نشست در خصوص مشکلات مربوط به اسکان میهمانان نوروزی تصمیم گیری شد.

تصمیم گیری در خصوص جشنواره خیرین مدرسه ساز و تنظیم تقویم اجرایی برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش در سال آینده و پیگیری حصول درآمد پنج درصد عوارض شهرداری از دیگر مصوبات این نشست بود.
، جمعی از معلمان مقلطع مختلف تحصیلی استان خوزستان و دیگر شهرهای کشور، دهم اسفندماه جاری با برگزاری اجتماعاتی در شهرها، افزایش حقوق و پرداخت مطالبات خود را خواستار شدند.

خبر آبادان ،اخبار آبادان ،خبر خوزستان ،اخبار خوزستان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: