کد خبر: ١١٣٨٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/04/07-٢٣:٢٧

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه آبادان جمعه شب در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) با پیکر پاک و مطهر سرباز شهید عبدالرضا حمودی از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس وداع کردند.

 

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه آبادان جمعه شب در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) با پیکر پاک و مطهر سرباز شهید عبدالرضا حمودی از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس

وداع کردند.

به گزارش آبادان نیوز ، در این آئین معنوی که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران در حسینیه ثارالله آبادان برگزار شد مداحان اهل بیت عصت و طهارت (ع) در سوگ شهادت امام

جعفر صادق (ع) و به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس به مرثیه سرایی پرداختند.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه تکاروان دریایی خرمشهر و آبادان در مراسم وداع با شهید تازه تفحص شده گفت: شهدا با ایثارگری خود جلوی دشمن بعثی ایستادند و از سرزمین ایران

اسلامی دفاع کردند لذا امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی افزود: مسیر شهدا را که همانا پیروی از ولایت فقیه و سازش نکردن با دشمنان انقلاب و اسلام است را باید ادامه دهیم تا در محشر مدیون شهدا نباشیم.

وی افزود: با وجود اینکه سال‌ها از شهادت شهدای هشت سال دفاع مقدس سپری شده اما مردم به گرمی از شهدا استقبال می‌کنند و این امر بیانگر ادامه راه شهیدان است.

پیکر پاک و مطهر شهید عبدالرضا حمودی عصر روز جمعه در آئینی با استقبال باشکوه مردم شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از مسیر میدان ورودی جاده خرمشهر به اهواز و پس از برگزاری

مراسم سوگواری در پایگاه دریایی خرمشهر وارد آبادان شد.

سرباز شهید عبدالرضا حمودی در سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی زویدات مفقود الاثر شده بود که به تازگی پیکر مطهر وی شناسایی شده است.

پدر و مادر این شهید بزرگوارسالها پیش فوت کرده و بنا به درخواست بردار شهید، پیکر مطهر وی پس از تشییع در قطعه شهدای آبادان به خاک سپرده می‌شود.

مراسم تشییع پیکر این شهید ساعت ۹ صبح روز شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) از مقابل حوزه علمیه امام آبادان برگزار می‌شود.

آبادان چهار هزار و۷۰۰ شهید، سه هزار جانباز و ۲۴۲ آزاده در هشت سال دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

تعدادی از شهدای این شهر مقاوم هنور تفحص و شناسایی نشده اند.

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: