کد خبر: ٧٥٥٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/12/26-٠٩:١٥

سر مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از رفع ۲۰ درصدی کاستی های این تیم در فصل جاری خبر داد.

 

 

 

 

 

 

سر مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از رفع ۲۰ درصدی کاستی های این تیم در فصل جاری خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز ،فراز کمالوند شامگاه جمعه در آخرین نشست خبری سال ۹۶ عنوان کرد: سال جاری با تمام فراز و نشیب هایش برای تیم صنعت نفت تمام شد و اگر بخواهیم به کارکرد این تیم به لحاظ آماری نگاهی بیاندازیم، درمی یابیم که عملکرد نسبی موفقیت آمیزی داشته است.

وی افزود: به طور حتم در صورتی که برنامه ریزی و شرایط کاری بهتری وجود داشت، نتیجه بهتری نیز از سوی این تیم کسب می شد، اما مشکلات بسیار بود و تلاش های بی وقفه عوامل تیم نتیجه اش کسب جایگاه هشتمی در جدول لیگ برتر است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت با اشاره به اینکه مشکلات این تیم در بخش نرم افزاری و سخت افزاری است، تصریح کرد: در بررسی اولیه از امکانات باشگاه، متوجه شدم که امکانات موجود در این مجموعه، بسیار کمتر از احتیاجات یک تیم قوی است و لذا نیاز به یک حرکت جدی در این خصوص وجود داشت؛ بر همین اساس طرح بهسازی و بازسازی زمین چمن پیروز در دستور کار قرار گرفت. به این ترتیب زمینی که به دلیل سفت بودنش، سبب آسیب دیدگی ۹۰ درصد از بازیکنان می شد، اصلاح و به این ترتیب تیم دارای یک زمین چمن تمرینی مناسب و خوب شد.

ضرورت بازسازی استادیوم تختی

کمالوند با بیان اینکه بازسازی استادیوم تختی نیز یکی دیگر از اقدامات انجام شده در این باره بود که با حمایت مدیر عامل شرکت پالایش نفت و مسئول امور ورزش پالایشگاه آبادان انجام شد، گفت: یکی دیگر از ضعف های موجود در بخش سخت افزاری برای این تیم، نبود وسائل کمک آموزشی و تمرینی بود. با پیگیری های انجام شده توانستیم، وسایل مورد نیاز در این زمینه را به ارزش ۵۰ میلیون تومان  خریداری کنیم و به این ترتیب نسبت به فصل گذشته کمتر شاهد آسیب دیدگی بازیکنان بودیم.

وی اظهار کرد: به موازت فعالیت هایی که در حال انجام بود، گام هایی نیز در زمینه حرفه ای شدن تیم برداشته شد. در این زمان ۲۰ درصد کاستی های تیم صنعت نفت رفع شده، اما ۸۰ درصد آنها باقی مانده که باید آنها نیز به تدریج رفع شوند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به راه اندازی فروشگاه اقلام هواداری باشگاه صنعت نفت آبادان، تصریح کرد: راه اندازی این فروشگاه گامی به سوی حرفه ای شدن است؛ انتظار می رود هواداران همان گونه که با حضورشان در استادیوم از این تیم حمایت می کنند، با خرید از این فروشگاه نیز تیم را به گونه ای دیگر حمایت کنند.

برای حرفه ای شدن تنها به بازیکن نیاز نیست

کمالوند افزود: برای رویارویی با تیم های برتر و حرفه ای تنها داشتن بازیکن خوب جوابگو نیست، در صورتی که می خواهیم این تیم همانند تیم های رتبه های اول جدول لیگ برتر عمل کند، باید نه تنها تیم بلکه باشگاه نیز هم مانند آنها باشد، در دهه های ۴۰ و ۵۰ تیم صنعت نفت یکی از تیم های حرفه ای در کشور محسوب می شد، اما در این زمان برای بازگشت به چنین وضعیتی نیاز به حمایت همه جانبه در زمینه؛ تجهیزات، مالی، معنوی و هواداری است. این تیم برای تامین شرایط حرفه ای باشگاهی باید به معیارهای حرفه ای نزدیک شود. در صورت تامین اعتبار در مدت زمان دو و یا سه سال می توان به شرایط ایده آل رسید.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه در زمینه مربی گری به خودم از ۲۰ نمره امتیاز ۱۴ را می دهم، تصریح کرد: پتانسیل فردی در این شهرستان بالا است، اما متاسفانه تاکنون از این استعدادها به نحو مطلوبی استفاده نشده، بسیاری از جوانان روستاهای آبادان، سراسر از استعداد و پتانسیل اند، اما متاسفانه ابزار و امکانات لازم را در اختیار ندارند، برنامه ریزی هایی در این خصوص خواهیم داشت.

در فصل آینده مایل به همکاری هستم

کمالوند در خصوص ادامه همکاری با این تیم در فصل آینده گفت: هر دو طرف این قرارداد مایل به همکاری هستیم اما در این زمان باید تا اتمام فصل جاری صبر کرد و شرایط را سنجید.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت تصریح کرد: بازیکنان جوان به تدریج به این تیم تزریق می شود، در چند دیدار به این بازیکنان فرصت بازی داده می شود، حسین ساکی، یکی از استثنائات تیم صنعت نفت آبادان است، این بازیکن با ۲۰ سال سن قادر است تا در چهار پست مختلف برای این تیم بازی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسابقات جام حذفی افزود: در ابتدا قصد شرکت در این جام را نداشتیم، زیرا تیم نفت پتانسیل جنگیدن در دو جام را به صورت هم زمان در اختیار نداشت، برای تقویت این تیم به تزریق حداقل ۴۰ درصد نیروی جدید و جوان در تمامی خطوط نیاز است، تمامی پست ها باید تقویت شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت اظهار کرد: در این زمان شایسته سالاری، حرف اول را در این تیم می زند، حاشیه سازان نیز غالبا افرادی هستند که به نحوی از کل این مجموعه اخراج شده اند، هواداران این تیم، افرادی با تجربه هستند و خوب و بد را از یکدیگر تشخیص می دهند. امیدوار هستیم تا در فصل آینده فصل بسیار خوبی برای این تیم باشد، به دنبال این هستیم تا از دروازبانان جوان استفاده کنیم. لذا از هواداران می خواهیم تا با سعه صدر، بازی این بازیکنان جوان را دنبال کنند و به آنها فرصت بدهند.

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: