کد خبر: ٧٤٥٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/12/03-٠٨:٤٢

شهردار آبادان از نهادینه شدن طرح پاکسازی محله به محله در شهر خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

شهردار آبادان از نهادینه شدن طرح پاکسازی محله به محله در شهر خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز، حسین حمیدپور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در آیین پاکسازی منطقه ۴۰ متری ذولفقاری آبادان گفت: طرح یاد شده به صورت یک روز در  هفته و در محلات مختلف آبادان انجام می شود.

وی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده در این طرح تمامی کارکنان خدمات شهری مناطق مختلف شهرداری آبادان حضور دارند.

حمیدپور با دعوت از گروه های مردمی برای شرکت در طرح پاکسازی محله به محله شهر اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح با مشارکت و همراهی سازمانهای مردم نهاد و راهبری سازمان مدیریت پسماند کار جمع آوری زباله ها از سطح پارکها انجام می شود.

شهردار آبادان ضمن تاکید دوباره بر ضرورت همراهی و مشارکت مردم در پاکسازی محلات، تصریح کرد: هر چند تشویق گروههای فعال مردمی در فضای مجازی ما را تشویق به اجرای این طرح کرد اما به طور قطع بدون همیاری مردم قادر به نظافت و پاکیزه کردن شهر نخواهیم بود.

به گفته حمید پور، قرار است تا با مشارکت اصناف، هسته های تجاری و هسته های بازاری آبادان نیز این طرح در روزهای جمعه  اجرایی شود.

وی افزود: با اجرای این طرح به طور یقین در ایام نوروز شهر جلوه زیباتری پیدا می کند ضمن آنکه قادر خواهیم بود میزبان خوبی  از میهمانان نوروزی داشته باشیم.

حمیدپور با تاکید بر تصمیم پایداری اجرای طرح پاکسازی محله به محله اظهار کرد: این طرح تنها مربوط به اسفندماه نیست بلکه سعیمان بر پایداری اجرای این طرح در مناطق مخالف آبادان و در تمام ایام است.

وی ابراز امیدواری کرد تا شهروندان آبادانی با شرکت در این طرح فرهنگ مشارکت مردمی را به نمایش گذاشته و به بازوان شهرداری تبدیل شوند.

شهردار آبادان با بیان اینکه این طرح با رویکرد نقاط کمتر برخوردار و حاشیه ای در دستور کار است، گفت: لکه گیری آسفالت، هرس و جمع آوری درختان، جاروکشی، نخاله برداری و تنظیف عمومی با بهره گیری از توان تمامی نیروهای موجود در نواحی از جمله اقدامات قابل انجام در طرح پاکسازی محله به محله است.

حمیدپور فزود: پاکسازی محلات، رنگ آمیزی جدول ها، پاک سازی فضای سبز، لکه گیری معابر شهری، نورپردازی برخی محلات، گل کاری در سطح شهر را در تا پایان اسفند ماه در اولویت برنامه های اجرایی شهرداری قرار داده ایم تا شهر برای میزبانی از میهمانان نوروزی آماده باشد.

 

 

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: