سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت:عده‌ای چوب لای چرخ تیم می‌گذارند و ما به تازگی علاوه بر جنگیدن با ترفند حریفان، باید با پدیده جدید مخالفت چشم بسته و متعصبانه برخی طرفداران نیز مبارزه کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اعتراض برخی هواداران تیمش نسبت به بازی نکردن بازیکنان بومی یا استفاده کمتر از آن‌ها، گفت: عده‌ای چوب لای چرخ تیم می‌گذارند و ما به تازگی علاوه بر جنگیدن با ترفند حریفان، باید با پدیده جدید مخالفت چشم بسته و متعصبانه برخی طرفداران نیز مبارزه کنیم. 

به گزارش آبادان نیوز، محمود فکری در خصوص تساوی تیمش برابر آلومینیوم اراک در لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: متاسفانه در این دیدار تماشاگران از همان ابتدای بازی با سر دادن شعارهایی تمرکز تیم را به هم زدند و همین باعث شد، علی‌رغم این‌که می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم، در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردیم.


وی در پاسخ به این سوال که چرا در حالی‌که شرایط خوبی در جدول دارید و صدرنشین هستید، هواداران قصد بر هم زدن تمرکز تیم را دارند؟ گفت: نمی‌دانم شاید برخی‌ها از جایگاه فعلی ناراحت هستند. این عده اعتراض‌شان این است که چرا بازیکنان بومی بازی نمی‌کنند یا کمتر بازی می‌کنند. همین عده از این فضا و همچنین احساسات پاک افراد دیگر نیز سوء استفاده می‌کنند و جو تیم را متشنج می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: در حالی‌که در نیم‌فصل دوم، شرایط حساس‌تر می‌شود و نیاز به حمایت همه‌جانبه، همراهی و همدلی هواداران داریم، آن‌ها با این‌گونه رفتار کردن در حال بر هم زدن جو تیم و متشنج کردن آن هستند. متاسفانه این عده چوب لای چرخ تیم می‌گذارند و همین باعث می‌شود که تیم دقیقه در 92 تمرکزش به هم بخورد و گل دریافت کنیم. ما متاسفانه خودزنی می‌کنیم.

وی گفت: هواداران به این موضوع توجه نمی‌کنند که رقیبان ما چه کسانی هستند و ما باید چگونه با آن‌ها رقابت کنیم. آن‌ها متاسفانه چشم بسته و کاملا متعصبانه به موضوع نگاه می‌کنند. به هر حال منِ مربی ماه‌ها و هفته‌ها است که کنار تیم هستم و بهتر از آن‌ها می‌توانم آمادگی یک بازیکن را برای حضور در یک مسابقه تشخیص دهم. البته شاید سهم این آقایان بیشتر از من است.

فکری عنوان کرد: ما به تازگی علاوه بر جنگیدن با ترفند حریفان، باید با پدیده جدید مخالفت چشم بسته و متعصبانه برخی طرفداران نیز مبارزه کنیم. این‌گونه نمی‌شود که آن‌ها به هر قیمتی بخواهند از بازیکنان مورد علاقه‌ خود حمایت کنند. این طرفداران باید مصلحت تیم را هم در نظر بگیرند.

وی درباره بازی نیز گفت: بازی خوبی بود و ما چند دقیقه پس از این‌که هواداران شروع به سر دادن شعار کردند، به گل رسیدیم و توانستیم نیمه اول را برنده به رختکن برویم اما با توجه به این‌که آن‌ها تمرکز بازیکنان را بر هم زده بودند، متاسفانه گل دریافت کردیم. در ادامه باز هم به گل رسیدیم ولی عدم تمرکز بازیکنانم باعث شد گل تساوی را دریافت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هواداران‌ پیش از این همراه‌مان بودند اما اکنون که بیشتر از قبل به حمایت‌شان نیاز داریم، در کنار ما نیستند و از ما فاصله گرفته‌اند. از آن‌ها می‌خواهم که مصلحت تیم را در نظر بگیرند و همه دست در دست هم برای قهرمانی نفت‌مسجدسلیمان و صعود آن به لیگ برتر تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: کار سختی در ادامه لیگ داریم و می‌طلبد مجموعه باشگاه، انگیزه جدیدی به تیم بدهد تا با تمرکز بیشتر بتوانیم به آن‌چه هدف‌مان یعنی قهرمانی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر است، دست پیدا کنیم.

 

 

 

 

 

 

 


خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،لیگ،لیگ برتر،لیگ برتر فوتبال،تیم فوتبال،تیم فوتبال نفت،تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان،سرمربی تیم فوتبال نفت،سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان،محمود فکری

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: