کد خبر: ٧٣٦٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/11/16-٠٩:١٦

مسوول برگزاری مسابقات شطرنج خوزستان از اعلام آمادگی 20 کشور برای حضور در پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام کارون در اهواز خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

مسوول برگزاری مسابقات شطرنج خوزستان از اعلام آمادگی 20 کشور برای حضور در پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام کارون در اهواز خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز، مزدک ارزانی اظهار کرد: تاکنون 20 کشور خارجی از جمله، هند، تاجیکستان، روسیه، غنا، ارمنستان، ایتالیا، اسپانیا، آلمان، تونس، پاکستان، استرالیا و ایرلند برای حضور در این رقابت‌ها که از 28 بهمن‌ماه به مدت هشت روز در اهواز برگزار می‌شود، اعلام آمادگی کرده‌اند. پیش‌بینی می‌شود بیش از 400 نفر در این مسابقات شرکت کنند.


وی با بیان این‌که تاکنون نزدیک به 30 استاد بین‌المللی، استاد بزرگ و استاد فیده از ایران برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: برای اولین بار است که این شطرنج‌بازان قدرتمند ایرانی در یک جدول با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که حضور این تعداد شطرنج‌باز در یک جدول بسیار قابل توجه است.

مسوول برگزاری مسابقات شطرنج خوزستان عنوان کرد: احتمالا این رقابت‌ها در سه جدول بین‌المللی برگزار خواهد شد و با توجه به اعلام آمادگی نفرات حال حاضر پیش‌بینی می‌شود، مسابقات در سطح کیفی بسیار خوب برگزار شود که انجام چنین رقابت‌هایی می‌تواند بسیار به شطرنج خوزستان و همچنین کشور کمک کند.

وی در پایان با اشاره به جلسه با استاندار خوزستان برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد بین‌المللی نیز گفت: طی جلسه‌ای که با دکتر شریعتی داشتیم، او قول حمایت داد تا این رقابت‌ها به خوبی در اهواز برگزار شود.

 

 

 

 

 

 


خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،شطرنج،جام کارون،مسوول برگزاری مسابقات شطرنج،مسوول برگزاری مسابقات شطرنج خوزستان،مزدک ارزانی

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: