کد خبر: ٧٣٤٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/11/14-٠٨:٥٨

هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال امروز(جمعه) پیگیری شد که تیم تراکتورسازی از سد میزبان مشهدی خود گذشت و سپیدرود رشت هم در خانه متوقف شد.

 

 

 

 

 

 

هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) پیگیری شد که تیم تراکتورسازی از سد میزبان مشهدی خود گذشت و سپیدرود رشت هم در خانه متوقف شد.

 

به گزارش آبادان نیوز، تیم پدیده در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال از راس ساعت ۱۴:۳۰ امروز جمعه در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف تیم تراکتورسازی رفت که این دیدار در پایان  با نتیجه ۳ بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

از مهمترین اتفاقات این بازی، اخراج محمدحسین مرادمند در ابتدای نیمه دوم از تیم پدیده بود که به دلیل خطا و  دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. همین خطا، یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه را به تیم تراکتورسازی تقدیم کرد تا مهدی مهدی پور  در دقیقه ۵۱ نخستین گل تراکتورسازی را به ثمر برساند. دو گل بعدی تراکتورسازی را هم احسان پهلوان در دقایق ۸۳ و ۹۳ وارد دروازه میزبان کرد.

در دیگر دیدار این هفته نیز تیم سپیدرود رشت از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل این شهر میزبان استقلال خوزستان بود که این دیدار در پایان با تساوی یک - یک به اتمام رسید. این در حالی بود تیم سپید رود رشت در دقیقه ۱۵ یک پنالتی توسط حسین ابراهیمی از دست داد و از اواسط نیمه نخست هم به دلیل اخراج میثم تهیدست ۱۰ نفره شد.

محمد نزهتی در دقیقه ۲۸ برای تیم سپید رود رشت گلزنی کرد و میزبان را پیش انداخت، اما در ادامه میثم تهیدست در دقیقه ۲۹ به دلیل خطای هند و ممانعت از ورود توپ به دروازه با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد. بدین ترتیب «جونیور مارینی» در دقیقه ۳۱ از روی نقطه پنالتی گل تساوی استقلال خوزستان را وارد دروازه حریف کرد. این بازی در نیمه دوم گل دیگری در بر نداشت تا دو تیم با همین تساوی به کار خود پایان دهند.

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،لیگ برتر،لیگ برتر فوتبال،تیم فوتبال،تیم فوتبال استقلال،تیم فوتبال استقلال خوزستان،تیم سپیدرود رشت،تیم پدیده مشهد،تیم تراکتورسازی تبریز

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: