کد خبر: ٧٣٤٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/11/12-١١:٢٧

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف 1 فروند شناور تجاری در آب های ساحلی خوزستان و کشف بیش از 25 تن روغن خوراکی خبر داد.

 

 

 

 

 

 

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف 1 فروند شناور تجاری در آب های ساحلی خوزستان و کشف بیش از 25 تن روغن خوراکی خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز،سردار عبداله نظرپور فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: ماموران پایگاه دریابانی آبادان مستقر در پاسگاه شناور دهانه اروند در راستای مبارزه با قاچاق  کالا و کنترل آبهای ساحلی استان، در نتیجه ساعت ها کار اطلاعاتی و در عملیاتی ثمربخش، موفق شدند یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر آبادان در حرکت بود را متوقف کنند.

وی افزود: دراین راستا ماموران در بازرسی دقیق از این شناور، 25 هزار و 920 کیلوگرم روغن خوراکی قاچاق ، بدون مجوز قانونی و با هدف عرضه در بازار  داخلی کشور از کشورهای حوزه خلیج فارس تهیه و بارگیری شده بود را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان در ادامه با اشاره به دستگیری 6 متهم در این عملیات ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را 1 میلیارد و دویست و نود میلیون ریال برآورد کرده اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان، تحویل مراجع قانونی شدند.

نظرپور در پایان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان و سوداگران مرگ بدانند دریابانان خوزستان با اشرافیت اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه آب های داخلی و مبادی ورودی کشور با هرگونه فعالیت سودجویانه و خرابکارانه در آب های شمالی خلیج فارس، قاطعانه برخورد خواهند کرد.

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،قاچاق،قاچاق کالا،کالای قاچاق،خلیج فارس،فرمانده مرزبانی،فرمانده مرزبانی استان،فرمانده مرزبانی خوزستان،عبداله نظرپور

امتیازدهی
نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1396/11/13 22:10
0
0
با سلام و درود خدمت برادران بزرگوار نیروی انتظامی,,خسته نباشید
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: