کد خبر: ٧٣١٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/11/09-٠٩:١٩

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری ۶۶ نفر از عاملان تیراندازی های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز و کشف ۱۱۳ قبضه سلام طی چهار روز گذشته در استان خبر داد.

 

 

 

 

 

 

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری ۶۶ نفر از عاملان تیراندازی های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز و کشف ۱۱۳ قبضه سلاح طی چهار روز گذشته در استان خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز،به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در چهار روز گذشته با انجام اقدامات تخصصی و هدفمند موفق به شناسایی و دستگیری ۶۶ نفر از عاملان تیر اندازی های غیرمجاز در مخفیگاهشان در سطح استان شدند.

وی در ادامه از انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات که در بدو ورود به استان ردزنی و شناسایی شده بود خبر داد و گفت: ازخودروی این قاچاقچیان یک محموله سلاح جنگی به تعداد ۲۳ قبضه (هفت قبضه سینالف و ۱۶قبضه کلاش) کشف و ضبط شد.

سردار عباس زاده در خصوص نتیجه عملیات انجام شده نیز گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان جمعا ۱۱۳ قبضه سلاح غیرمجاز( ۴۱ قبضه سلاح جنگی و ۷۲ قبضه سلاح شکاری) و ۴۹۴ عدد فشنگ کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با بیان اینکه،متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند، تأکید کرد: نیروی انتظامی مصمم است با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی که با تیراندازی های غیر مجاز آسایش شهروندان را برهم می زنند به صورت قاطعانه برخورد کند.

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،سلاح جنگی،تیراندازی،فرمانده انتظامی،فرمانده انتظامی خوزستان،حیدر عباسزاده

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: