با تصمیم کادر فنی سه بازیکن تیم های استقلال خوزستان و فولاد در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر تیمشان را همراهی نمی کنند.

 

با تصمیم کادر فنی سه بازیکن تیم های استقلال خوزستان و فولاد در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر تیمشان را همراهی نمی کنند.

به گزارش آبادان نیوز ، طالب ریکانی ،حمیدرضا گلزاری و امیر زلیکانی که در لیگ هفدهم پیراهن تیم های استقلال خوزستان و فولاد را به تن کرده بودند با گرفتن رضایت نامه از باشگاه خود، اولین خروجی های سرخابی های خوزستان لقب گرفتند.
طالب ریکانی که سابقه عضویت در تیم های صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان، استقلال اهواز و سپاهان اصفهان را در کارنامه دارد در این فصل به عضویت استقلال خوزستان درآمده بود که نتوانست در ادامه مسابقات نظر عبدالله ویسی را برای ماندن جلب کند.
همچنین حمید گلزاری بازیکن فصل گذشته گل گهر سیرجان که در نیم فصل اول در چهار دیدار برای تیم فولاد به میدان رفت از لیست 23 نفره سرخپوشان خارج شد.
امیر زلیکانی هافبک تیم فولادخوزستان که این روزها ساز جدایی از جمع سرخپوشان را می زد هم سرانجام با گرفتن رضایت نامه از این باشگاه جدا شد. 
زلیکانی روز گذشته با درخواست رضایت نامه از باشگاه فولاد، اعلام کرد قصد دارد در نیم فصل دوم کارش را در تیم دیگری دنبال کند.
دو باشگاه فولاد و استقلال خوزستان برای تقویت تیم خود در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر در صدد جذب بازیکنان مطرح ایرانی و خارجی هستند.
در حال حاضر دو تیم فولاد و استقلال خوزستان با کسب 27 و 14 امتیاز در مکان های سوم و سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
تیم فولاد خوزستان در اولین بازی خود در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال روز سوم دی ماه در اهواز به مصاف تیم صدرنشین پرسپولیس خواهد رفت. 

 

 

 

 


خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،تیم فوتبال،تیم فوتبال استقلال،تیم فوتبال استقلال خوزستان،تیم فوتبال فولاد،تیم فوتبال فولاد خوزستان،لیگ،لیگ برتر،رقابت های لیگ برتر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: