کد خبر: ٧٠٥٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/09/23-١٠:٥١

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بارندگی و گرد و خاک در آخر هفته برای استان پیش بینی می شود.

 

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بارندگی و گرد و خاک در آخر هفته برای استان پیش بینی می شود.

به گزارش آبادان نیوز ،کوروش بهادری چهارشنبه اظهار کرد: از اوایل روز پنجشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می شود و به تدریج افزایش ابر پیش بینی می شود.

وی افزود: از اواسط روز پنجشنبه، رگبار، رعد و برق و وزش بادهای قابل ملاحظه و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.
بهادری ادامه داد: بارندگی در نیمه شرقی استان از شدت بیشتری برخوردار است و احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد و بارندگی تا روز جمعه ادامه دارد.
مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: 2 روز آخر هفته به ویژه جمعه برخاستن گرد و خاک ناشی از کانون های داخلی در برخی ساعات دور از انتظار نخواهد بود.
وی اظهار کرد: اگر بارندگی قبل از وزش باد و وقوع گرد و غبار اتفاق بیفتد، گرد و خاک از بین می رود.
بهادری گفت: فردا بررسی های بیشتری انجام می شود و در صورت لزوم اطلاعیه صادر می شود ولی در 2 روز آینده خلیج فارس مواج است.
مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته ایذه با یک درجه سانتیگراد زیر صفر وآبادان با 22 درجه سانتیگراد به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط استان گزارش شده و تغییرات دمایی هوای امروز اهواز بین سه و 21 درجه سانتیگراد در نوسان است.
بر اساس این گزارش گرد و خاک در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته با منشا داخلی و خارجی در استان اتفاق افتاد که اثر آن تا روز شنبه در جو باقی مانده بود.
بر اساس گزارش اداره کل محیط زیست خوزستان میزان غلظت گرد و خاک در ساعت 11 صبح شنبه در اهواز به 5.27 و در هندیجان به 5.6 برابر حد مجاز رسید.

 

 

 


خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،هوا،هواشناسی،اخبار هواشناسی،مدیر کل هواشناسی،مدیر کل هواشناسی خوزستان،کوروش بهادری،پیش بینی،پیش بینی هوا،بارندگی

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: