کد خبر: ٧٠٥٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/09/23-٠٩:٥٦

شهردار سردشت زیدون گفت: در ساعت 17 و 40 دقیقه امروز (چهارشنبه) یک‌منزل مسکونی در شهر سردشت زیدون به دلیل نشت گاز دچار انفجار و آتش‌سوزی شد.

 

 

 

 

 

 

شهردار سردشت زیدون گفت: در ساعت 17 و 40 دقیقه امروز (چهارشنبه) یک‌منزل مسکونی در شهر سردشت زیدون به دلیل نشت گاز دچار انفجار و آتش‌سوزی شد، این حادثه یک مصدوم برجای گذاشته است.

به گزارش آبادان نیوز ،کیانفر کرمی شامگاه چهارشنبه  اظهار کرد: در ساعت 17 و 40 دقیقه یک‌منزل مسکونی در شهر سردشت زیدون به دلیل نشت گاز دچار انفجار و آتش‌سوزی شد، این حادثه یک مصدوم برجای گذاشته است.

وی افزود: در ساعت 18 و بلافاصله پس از آگاهی نیروی‌های آتش‌نشانی از وقوع حادثه به محل اعزام شدند و در ساعت 18 و 25دقیقه در محل حادثه حضور یافتند، مأموران آتش نشانی پس از تلاش دوساعته موفق به مهار آتش‌سوزی شدند.

شهردار سردشت زیدون با اشاره به فرارسیدن سرما و استفاده شهروندان از بخاری‌های گازی، عنوان کرد: شهروندان حتماً باید در این فصل پیش از استفاده از بخاری‌های گازی شیرهای گاز خانگی همچنین خروجی دودکش را بررسی کنند.

کرمی گفت: این حادثه تنها یک مصدوم برجای گذاشت که مصدوم به دلیل شدت جراحات ناشی از سوختگی به مراکز تخصصی استان بوشهر منتقل شد.

وی بیان کرد: از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در فصل سرما نسبت به رعایت نکات ایمنی و توجه به اخطارهای اداره گاز دقت لازم را داشته و از اقدام خودسرانه و دست‌کاری مسیر گاز خودداری کنند.

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،حادثه،حوادث،خبر حوادث،اخبار حوادث،نشت گاز،انفجار،آتش سوزی،حادثه آتش سوزی،زیدون،خیر زیدون،اخبار زیدون،سردشت،شهردار،شهردار سردشت زیدون،کیانفر کرمی

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: