کد خبر: ٧٠٥٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/09/22-١٠:٥١

ملی‌پوش خوزستانی فوتسال ایران گفت: ما همیشه در آسیا حرف اول را می‌زنیم و تیم‌های دیگر حساب ویژه‌ای روی ما باز کرده‌اند و اکنون باید تلاش کنیم و بجنگیم تا از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم.

 

 


 

 

ملی‌پوش خوزستانی فوتسال ایران با بیان این‌که ایران در جام ملت‌های آسیا با قرعه آسانی مواجه شده است، گفت: ما همیشه در آسیا حرف اول را می‌زنیم و تیم‌های دیگر حساب ویژه‌ای روی ما باز کرده‌اند و اکنون باید تلاش کنیم و بجنگیم تا از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم.

به گزارش آبادان نیوز ،علیرضا رفیعی در خصوص وضعیت ملی‌حفاری در لیگ برتر فوتسال کشور، اظهارکرد: حفاری همیشه جزو چهار تیم بالای لیگ برتر کشور بوده است. امسال هم ترکیب تیم تقریبا 95 درصد بومی شده و سیاست باشگاه نیز بر بومی‌گرایی بوده است، ضمن این‌که کسر بودجه هم داشتیم ولی خدا را شکر با همت بازیکنان و تلاش کادر فنی تاکنون به آن‌چه می‌خواستیم، رسیده‌ایم.

وی افزود: در نیم‌فصل اول با بدشانسی‌هایی مواجه شدیم و در برخی بازی‌های خانگی آن‌طور که باید نتیجه نگرفتیم و اگر در آن دیدارها نتایج لازم حاصل می‌شد به جرات می‌گویم که اکنون جزو دو سه تیم بالایی جدول بودیم، هر چند هنوز هم برای کسب سکو دیر نشده است.

این بازیکن تیم فوتسال ملی‌حفاری عنوان کرد: این هفته یک بازی مهم و شش امتیازی با مس سونگون، تیم صدر جدول داریم. این بازی برای هر دو تیم اهمیت دارد ولی ما راحت‌تر می‌توانیم بازی کنیم، چرا که تیم‌مان را برای قهرمان نبسته‌ایم اما حریف هزینه‌های میلیاردی داشته و تیم را برای قهرمانی بسته است.

وی افزود: مس سونگون با توجه به این‌که هفته گذشته برابر تیم ارژن شیراز به تساوی رسید، این هفته در دیدار برابر ما به دنبال پیروزی است، زیرا در غیر این‌صورت خطر از دست دادن صدر جدول را احساس می‌کنند. ما عزم‌مان را برای پیروزی در این بازی جذب کرده‌ایم و می‌خواهیم انتقام بازی رفت را که خوب بودیم ولی نتیجه نگرفتیم، بگیریم.

رفیعی افزود: ما سه بازی بیرون از خانه داریم و اگر بتوانیم از بازی با مس سونگون نتیجه بگیریم، می‌توانیم نیم‌نگاهی به کسب سکو داشته باشیم. ما هنوز به کسب سکو امیدواریم، چرا که پنج بازی پیش‌رو داریم و در صورت پیروزی برابر مس سونگون نیز احتمال کسب سکوی ما وجود دارد. شاید روی کاغذ شانسی نباشد اما ما هنوز امیدواریم و تمام تیم برای کسب سکو می‌جنگند.

وی در ادامه در خصوص قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا و همگروهی ایران با تیم‌های عراق، میانمار و چین، اظهار کرد: همانطور که سرمربی تیم‌ملی هم گفته، قرعه آسانی به ما خورده است و می‌توانیم به بازی‌های مرحله گروهی به چشم دیدارهای تدارکاتی نگاه کنیم، زیرا شرایط مسابقات لیگ فشرده و سخت است و نتوانستیم بازی‌ها و اردوهای تدارکاتی داشته باشیم.

این بازیکن تیم فوتسال ملی‌حفاری خاطرنشان‌کرد: در گروه‌مان عراق را داریم که همیشه تیم خوبی بوده است و طی چند سالی که بازیکنان ایرانی را در لیگ‌های‌شان را به خدمت گرفته‌اند، پیشرفت داشته‌اند. تیم میانمار نیز از مربی ایرانی بهره می‌برد و تیم چین نیز هر ساله جزو چهار پنج تیم بالای جدول جام ملت‌ها بوده است. ما هم مانند سال‌های قبل به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی‌مان هستیم.

وی بیان کرد: ایران همیشه تلاش می‌کند که قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود اما باید این موضوع را هم مدنظر قرار داد که تیم‌های دیگر بسیار خوب هزینه کرده‌اند و به ایران رسیده‌اند، هر چند که ما همیشه در آسیا حرف اول را می‌زنیم و تیم‌های دیگر حساب ویژه‌ای روی ما باز کرده‌اند. ما هم نباید غرور داشته باشیم و باید تلاش کنیم و بجنگیم تا از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم.

رفیعی در پاسخ به این سوال که آیا خوزستان این پتانسیل را دارد که تعداد نفرات بیشتری را در تیم‌ملی داشته باشد؟ گفت: صد درصد بازیکنانی را داریم که حق‌شان حضور در تیم‌ملی است ولی در حال حاضر تیم‌ملی و آقای ناظم‌الشریعه آن وقت لازم را ندارند که بتوانند دست به تغییر ترکیب تیم بزنند. همه باید در این مقطع زمانی به نظر سرمربی تیم‌ملی احترام بگذاریم و من به او حق می‌دهم که اکنون نخواهد دست به ترکیب تیم بزند. به هر حال همانطور که گفتم واقعا بازیکنان خوبی چه در تیم ما و چه در تیم‌های دیگر هستند که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

وی در خصوص وضعیت خودش در لیگ برتر و تیم‌ملی نیز عنوان کرد:‌ همیشه تلاش کرده‌ام که جزو بازیکنانی باشم که بتوانم به ملی‌حفاری و فوتسال ایران کمک کنم. خدا را شکر در حال حاضر وضعیت خوبی دارم و امیدوارم در جام ملت‌های آسیا نیز نظر سرمربی تیم‌ملی را بریا حضور در تیم جلب کنم و در نهایت نیز بتوانم بازی‌های خوبی برای تیم‌ملی انجام دهم. جا دارد از زحمات سرمربی تیم ملی‌حفاری و همچنین اعتماد آقای ناظم‌الشریعه قدردانی کنم.

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،وزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتسال،ملی‌پوش خوزستانی فوتسال ایران،علیرضا رفیعی

منبع:ایسنا

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: