کد خبر: ٧٠٤٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/09/22-٠٩:١٢

معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: متاسفانه ۴ نفر در حادثه تصادف اتوبوس راهیان نور فوت کردند و ما مصدوم با حالت وخیم نداریم.

 

 

 

 

 

معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: متاسفانه ۴ نفر در حادثه تصادف اتوبوس راهیان نور فوت کردند و ما مصدوم با حالت وخیم نداریم.

به گزارش آبادان نیوز ، حاضر در بیمارستان گلستان اهواز در راهرو مجتمع تخصصی اورژانس بیمارستان گلستان، بیش از همه دانش آموزانی تردد می کردند که آثار تصادف و کوفتگی بر روی صورت آنها مشهود بود.

مسئولان بیمارستان اجازه گفتگو به خبرنگاران نمی دادند و در صحبت با دانش آموزان، آنها عنوان می کردند که سرعت راننده زیاد بود که این موضوع چند بار نیز به راننده اتوبوس تذکر داده شد اما توجهی به آن نشد.

کمک راننده اتوبوس نیز که از ناحیه پا به شدت آسیب دیده بود عنوان کرد: تویوتایی با انحراف به چپ در مسیر اتوبوس قرار گرفت و مقصر قطعی حادثه بود.

حسین زاده معاون سیاسی استاندار خوزستان تنها مسئولی بود که به سئوال خبرنگاران پاسخ داد و گفت: مصدومان به بیمارستان گلستان و بقایی منتقل شدند.

وی افزود: اکیپ ویژه و کاملی از پزشکان در بیمارستان حاضر هستند و جز چند دانش آموز که به دلیل شکستگی هایی باید امشب در بیمارستان بمانند، بقیه دانش آموزان مرخص خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته قرار شده بار دیگر همه دانش آموزان برای اطمینان بیشتر مورد آزمایش مجدد قرار بگیرند تا انشاالله هیچ حادثه ای برای آنها رخ ندهد.

تعداد ۴ نفر در این حادثه من جمله دو دانش آموز، یک مربی و راننده جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین به گزارش خبرگزاری مهر، رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز هم  فوت 4 نفر در صحنه را تایید کرد و گفت: ۲۰ نفر به اهواز اعزام شدند که در بین آنها ۳ نفر بد حال بودند همچنین ۱۵ نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند. 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،حوادث،خبر حوادث،اخبار حوادث،حادثه،حادثه تصادف،تصادف،مصدوم،معاون سیاسی استاندار خوزستان،حسین زاده

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: